میزبانی آملی‌ها از مسابقات قهرمانی جودوی مازندران

نائب رئیس هیأت جودوی آمل گفت: مسابقات قهرمانی جودوی مازندران به میزبانی هیأت جودوی شهرستان آمل در ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. به گزارش حرف، اکبر اسماعیلی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جودوی مازندران به میزبانی هیأت جودوی شهرستان آمل در ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. وی افزود: […]

2058188
نائب رئیس هیأت جودوی آمل گفت: مسابقات قهرمانی جودوی مازندران به میزبانی هیأت جودوی شهرستان آمل در ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
به گزارش حرف، اکبر اسماعیلی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جودوی مازندران به میزبانی هیأت جودوی شهرستان آمل در ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
وی افزود: این دوره از مسابقات در رده‌های پایه، بزرگسالان و امیدها در اوزان مختلف به مدت دو روز دنبال می‌شود که فراخوان رقابت‌ها و دعوت‌نامه برای اعزام ورزشکاران از شهرهای مختلف مازندران ارسال شده است.
اسماعیلی با بیان اینکه هم‌اکنون چهار باشگاه فعال جودو در این شهرستان فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: عزیزالله مهدوی یکی از اساتید مجرب و توانمند آملی است که هم‌اکنون مربی تیم ملی جودوی نوجوانان انتخاب شده و با دعوت ورزشکاران اردوی آماده‌سازی در حال برگزاری است.وی افزود: امیرحسن نتاج قهرمان مسابقات جهانی جودوی پارالمپیک دنیا، محمد، حسن و علی احمدی از دیگر مربیان آملی هستند که در رده‌های پایه استعدادیابی داشتند و هم‌اکنون امر آموزش را در پیش گرفتند.
اسماعیلی با بیان تلاش حدود 400 جودوکار این شهرستان در باشگاه‌های ورزشی، گفت: بانوان علاقه‌مند زیادی مشتاق به آموزش رشته جودو هستند که ایجاد باشگاه جودوی بانوان در آینده نزدیک با مربیان زن مجرب در دستور کار قرار دارد./ فارس