مولایی: به مسابقات جهانی  نمی‌رسم

قهرمان ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران اسلامی گفت: هم‌اکنون تمرینات سبک را پشت سر می‌گذرانم هر چند مراحل بدنسازی و فیزیوتراپی تمام شده و امید دارم تا 3 ماه آینده روند وزنه‌برداری را آغاز کنم اما فکر نمی کنم که به مسابقات جهانی 2017 برسم. بهادر مولایی وزنه‌بردار نام‌آشنای عضو تیم ملی جمهوری اسلامی چندی قبل بعد […]

قهرمان ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران اسلامی گفت: هم‌اکنون تمرینات سبک را پشت سر می‌گذرانم هر چند مراحل بدنسازی و فیزیوتراپی تمام شده و امید دارم تا 3 ماه آینده روند وزنه‌برداری را آغاز کنم اما فکر نمی کنم که به مسابقات جهانی 2017 برسم. بهادر مولایی وزنه‌بردار نام‌آشنای عضو تیم ملی جمهوری اسلامی چندی قبل بعد از اعلام اسامی کاروان اعزامی به المپیک 2016 برزیل و جا ماندن از هم‌تیمی‌هایش در راه بازگشت به مازندران با حادثه تصادف سنگین در منطقه کلرد محور مواصلاتی هراز روبه‌رو شد.

بخشی از مراحل درمانی این قهرمان ملی در بیمارستان 17 شهریور آمل انجام شده و بعد از چند ماه از ادامه مراحل درمان به سراغ این جوان خوش‌آتیه کشور رفتیم.

بهادر مولایی در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت جسمانی‌ام روز به روز بهتر شده و در حال بهبود است.وی با اعلام اینکه حدود سه ماه تحت درمان یکی از فیزیوتراپ‌های بزرگ کشور قرار دارم، افزود: هم‌اکنون شرایطم ایده‌آل است و نظر کادر درمان هم مثبت ارزیابی شده است.قهرمان ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران اسلامی با اعلام اینکه وضعیت عصب پا بعد از وقوع تصادف رضایت‌بخش نبوده است، تصریح کرد: از دو ماه و نیم گذشته این مشکل هم بهتر شده و رو به بهبود قرار گرفته است. وی با اشاره به اینکه در راه بهبودی کامل همه تلاش خود را به کار می‌بندم، ادامه داد: عزم خود را جزم کردم تا سه ماه آینده تمرینات وزنه‌برداری را آغاز کنم.مولایی بیان کرد: هم‌اکنون تمرینات سبک را پشت سر می‌گذرانم هر چند مراحل بدنسازی و فیزیوتراپی تمام شده و روز به روز وزنه‌ها را سنگین‌تر می‌کنم.

وی یادآور شد: امید دارم تا سه ماه آینده روند وزنه‌برداری را آغاز کنم هر چند این روزها مراحل درمان به پایان رسیده و در حال بدنسازی سبک هستم.

مولایی در پاسخ به سؤوالی مبنی بر پیش‌بینی می‌کنید که در چه مسابقه‌ای برای نخستین بار پس از مصدومیت سنگین وارد میدان قهرمانی شوید، خاطرنشان کرد: بیشتر تمرکزم برای شرکت در مسابقات جهانی وزنه‌برداری سال 2017 بود که در آذر ماه سال آینده برگزار می‌شود، هر چند فکر می‌کردم با بهبود وضعیت به این رویداد مهم برسم ولی با نظر کادر درمان این مهم محقق نمی‌شود.