موزه کشتی در جویبار راه اندازی می شود

شهردار جویبار از راه اندازی موزه کشتی در این شهر خبرداد. رهگشای معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران نخستین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان جویبار با بیان اینکه شهرستان جویبار دارای بافت تاریخی مناسبی می باشد اظهار کرد: موضوع بازآفرینی شهری در شهرستان جویبار از اهمیت فراوان برخوردار می باشد و […]

شهردار جویبار از راه اندازی موزه کشتی در این شهر خبرداد.

رهگشای معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران نخستین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان جویبار با بیان اینکه شهرستان جویبار دارای بافت تاریخی مناسبی می باشد اظهار کرد: موضوع بازآفرینی شهری در شهرستان جویبار از اهمیت فراوان برخوردار می باشد و تمامی دستگاه های مرتبط می بایست اقدامات لازم را انجام دهند.
گفتنی است یاری شهردار جویبار در این نشست از نهایی شدن قرارداد این شهرداری با شرکت مشاور جهت تهیه طرح بازآفرینی شهرهای جویبار و کوهی خیل خبر داد و از اعلام آمادگی نمایندگان شرکت مشاور ظرف مدت یک ماه آینده خبر دادند و همچنین خاطرنشان کرد که طرح های مربوطه تهیه و جهت بررسی های بعدی به اداره کل راه و شهرسازی مازندران ارسال می گردد.
علی یاری یادِآور شد : مجوزهای مورد نیاز جهت اجرای پروژه احداث موزه کشتی جویبار به انجام رسیده است که پس از مکاتبه فوری با راه و شهرسازی مقدمات مربوط به تخصیص اعتبار این پروژه در سال 98 با پیگیری های فوری در ِآینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.