مهجوریت تنها هتل ساحلی رامسر

حرف آنلاین: مدیرهتل اشک رامسرگفت:یک مدیر نمی تواند انقلاب کند،تخصص بدون وجود ابزار ،کمبود منابع مالی و انسانی نمی تواند گامی ضامن ماندگاری مسافران در اماکن اقامتی شود. علی رضا شایان مدیر هتل اشک رامسر در گفتگو با حرف ازناتمام ماندن فازدوهتل اشک به دلیل کمبود منابع مالی و عدم حمایتهای لازم ارگانهای مربوط به […]

حرف آنلاین: مدیرهتل اشک رامسرگفت:یک مدیر نمی تواند انقلاب کند،تخصص بدون وجود ابزار ،کمبود منابع مالی و انسانی نمی تواند گامی ضامن ماندگاری مسافران در اماکن اقامتی شود.

علی رضا شایان مدیر هتل اشک رامسر در گفتگو با حرف ازناتمام ماندن فازدوهتل اشک به دلیل کمبود منابع مالی و عدم حمایتهای لازم ارگانهای مربوط به امر گردشگری خبر داد و بیان داشت:هتل اشک از دو پروژه تشکیل شده است که فاز اول آن با 32 سوییت ویلایی مشغول به فعالیت است.

وی بیان داشت:اما فاز دو این پروژه که  طرح اولیه آن شامل یک ساختمان 5طبقه بهمراه اتاقهای vip،کافی شاپ و رستوران می شود به دلیل نبود منابع مالی کافی،عدم حمایت سازمان گردشگری  و سازمانهای ذیربط در امر گردشگری از سال 1387به صورت نیمه کاره در گوشه ای رها شد است و پس از گذشت 8سال از خرج سرمایه اولیه اکنون تمامی واحدهای آن مستهلک و خارج از استانداردهای روز صنعت هتلداری شده است.

مدیرهتل اشک رامسر افزود: ناکارآمد بودن مدیریت شهری و نبود دانش لازم دربین متصدیان حوزه گردشگری در مازندران باعث ضعف اساسی این صنعت در استان شده است.

وی رویش بی رویه خانه های ویلایی،نبود فرهنگ گردشگری و نداشتن اتحاد بین زنجیره های موسسات وابسته به توریسم در استان را از مشکلات بزرگ مازندران دانست و اظهار داشت:یک مدیر به تنهایی نمی تواند انقلاب بزرگ در بخش بزرگی از صنعت گردشگری که متعلق به جامعه هتل ها و مکانهای اقامتیست ایجاد کند،مدیر بی ابزار و نیروی انسانی متخصص نمی تواند با وجود مهارت برای افزایش نرخ رشد مسافران کاری از پیش ببرد.

وی از نبود تبلیغات مناسب در استان در حوزه هتلها یادکرد و گفت:مهمانان بهترین مبلغان مکانهای اقامتی هستند و این مسافران ما  هستند که ورود مسافران بعدی را تضمین می کنند و  مدیران ما به یاد داشته باشند که نوع خدمات و کیفیت آن می تواند در روزهای بی رونقی مسافر سایه رکود را از سر مکانهای اقامتی دورکند.