منصورعلی زارعی وارد گود انتخابات شد

حرف آنلاین: منصورعلی (محسن) زارعی با اعلام حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بعد از سه سال از اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس خداحافظی نمود. منصورعلی(محسن )زارعی در انتخابات مجلس نهم با شعار انتخاباتی پاک باش و خدمتگذار در رقابت انتخاباتی شرکت نموده بود که با کسب 60هزار رای […]

حرف آنلاین: منصورعلی (محسن) زارعی با اعلام حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بعد از سه سال از اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس خداحافظی نمود.
منصورعلی(محسن )زارعی در انتخابات مجلس نهم با شعار انتخاباتی پاک باش و خدمتگذار در رقابت انتخاباتی شرکت نموده بود که با کسب 60هزار رای وبا اختلاف اندکی با نفر دوم در حوزه انتخابیه شهرستانهای ساری و میاندرود از ورود به مجلس باز ماند.
زارعی پس از اعلام نتیجه انتخابات مجلس نهم فعالیت انتخاباتی خود را به صورت جدی برای حضور در مجلس دهم آغاز نمود. و به نظر میرسد وی در این دوره از اقبال بیشتری نسبت به سایر رقبا برخوردار باشد.
زارعی در کارنامه مدیریتی خود حضور در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،مدیر کلی بازرسی و ارزشیابی استانداری مازندران، فرماندار مرکز استان، مدیر کلی حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس مازندران را ثبت نمود.
وی از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس واز خانواده معظم شهدا محسوب می گردد. زارعی متولد 1340از روستای کیاپی شهرستان میاندرود می باشد.