مقاوم سازی 20مدرسه با اعتبار بیش از 300میلیون تومان در آمل

فرماندار ویژه شهرستان آمل از مقاوم سازی 20مدرسه با اعتبار بیش از 300میلیون تومان در این شهرستان خبرداد. به گزارش حرف آنلاین، سیدجعفررسولی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در راستای هدایت تحصیلی دانش آموزان جلسه افزود: هدایت تحصیلی باید توسط کارشناسان آموزش و پرورش با تلاش ویژه صورت گیرد. رسولی در ادامه […]

photo_2018-08-13_13-24-59

فرماندار ویژه شهرستان آمل از مقاوم سازی 20مدرسه با اعتبار بیش از 300میلیون تومان در این شهرستان خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین، سیدجعفررسولی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در راستای هدایت تحصیلی دانش آموزان جلسه افزود: هدایت تحصیلی باید توسط کارشناسان آموزش و پرورش با تلاش ویژه صورت گیرد.

رسولی در ادامه عنوان کرد: بهسازی مدارس در دستور کار مدیران مربوطه بیش از پیش قرار گیرد و 20 مدرسه  درشهرستان در حال مقاوم سازی با اعتباری بیش از 300 میلیون تومان دارد که برای امنیت و رفاه حال دانش آموزان صورت می گیرد.

معاون استاندار مازندران گفت: آموزش و پرورش گستردگی زیادی دارد و باید با تلاش ویژه در این راستا کارکنیم و نتیجه خوب کنکور امسال را نیز به همه اعضا شورای آموزش و پرورش تبریک گفته و از این عزیزان در روزهای آتی تجلیل می شوند.

فرماندار آمل در خصوص اهمیت موضوع ریشه کنی بیسوادی در جامعه خاطر نشان کرد؛ آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین حامی برنامه های سواد آموزی در راه ریشه کنی در حال انجام وظیفه می باشد در آینده نزدیک شاهد برگزاری جشن ریشه کنی بیسوادی در جامعه خواهیم بود.

رسولی رئیس شورای آموزش و پرورش از مدیران مربوطه شهرستانی خواست تا نظارت جدی بر انتخاب سرویس مدارس داشته و کنترل این سرویس ها در شهرستان به صورت جدی صورت گیرد تا آرامش و امنیت خانواده و دانش آموزان بیش از پیش تامین گردد.

فرماندار آمل با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش اساسی در پیشرفت و آینده جامعه دارد، افزود: هر چقدر آموزش و پرورش وظیفه آموزشی و تربیتی خود را بهتر انجام دهد، قطعاً نیروی انسانی و خروجی از آن، انسان‌های کارآمد بوده و در رشد و توسعه جامعه موثر خواهند بود.

سیدجعفررسولی درپایان عنوان کرد: مدارس در روستاها توسط مدیران مربوطه شهرستانی بازدید تا با برنامه ریزی های مدون نیز بازسازی و مقاوم سازی صورت گیرد.