معارفه روسای جدید مراکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری

طی حکمی از سوی سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، عبداله رمضانی به عنوان سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری ساری و محمد مهدی دارایی به عنوان سرپرست مرکز آموزش علمی و کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری ساری منصوب و معارفه شدند. به گزارش حرف به نقل از […]

8
طی حکمی از سوی سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، عبداله رمضانی به عنوان سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری ساری و محمد مهدی دارایی به عنوان سرپرست مرکز آموزش علمی و کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری ساری منصوب و معارفه شدند.
به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در این مراسم از زحمات چندین ساله سعید میزایی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: تغییرات فلسفه وجودی حیات بشری است و تحولات روزمره در زندگی انسان ها وجود دارد. تغییرات آثار خوبی به همراه دارد و کمیت و کیفیت را مورد بررسی قرار می دهد.
وی افزود: میرزایی یکی از نیروهای توانمند در آموزش فنی و حرفه ای مازندران است که وجود وی در هر جایی منشاء خیر و برکات است.
درویشی اظهار داشت: تغییرات با هدف بالندگی و نوآوری انجام شد که امیدوارم سرپرست جدید این دو مرکز بتوانند سیاست های سازمان را با دقت پیگیری و اجرا نمایند.
در ادامه میرزایی گفت: سعی گردید در طول مدت خدمتم در این مرکز کار در فضایی امن و صمیمی صورت گیرد و از تمامی همکاران که در این راه توانستند یاری دهند تقدیر و تشکر می نمایم.
در پایان ابلاغ سرپرستی مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری ساری به عبداله رمضانی و مرکز آموزش علمی و کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری ساری به محمد مهدی دارایی تحویل شد.