مصاف فوتبالی دو نماینده مازندران و کرمان در لیگ یک

دو نماینده فوتبال مازندران در لیگ دسته یک فوتبال کشور این هفته با حریفان کرمانی دیدار می کنند. در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه دو نماینده مازندران به مصاف حریفانی از کرمان خواهند رفت که نساجی قائم‌شهر در خانه و خونه به خونه بابل نیز در خارج از خانه به […]

دو نماینده فوتبال مازندران در لیگ دسته یک فوتبال کشور این هفته با حریفان کرمانی دیدار می کنند.

در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه دو نماینده مازندران به مصاف حریفانی از کرمان خواهند رفت که نساجی قائم‌شهر در خانه و خونه به خونه بابل نیز در خارج از خانه به میدان می روند.

شاگردان مهدی پاشازاده در تیم نساجی در حضور پرشور تماشاگران قائم‌شهری از ساعت 14:30 دقیقه روز چهارشنبه 10 آبان‌ماه در ورزشگاه شهید وطنی میزبان تیم مس رفسنجان است.این بازی در حالی در قائم‌شهر برگزار می‌شود که نساجی با 20 امتیاز در رده دوم جدول و مس رفسنجان نیز با 14 امتیاز نهم است.

به گزارش فارس، همچنین شاگردان جواد نکونام در تیم خونه به خونه بابل دومین نماینده مازندران نیز روز چهارشنبه در یک دیدار خارج از خانه به مصاف دیگر نماینده کرمان گل‌گهر سیرجان می‌رود.در جدول رده‌بندی تیم خونه به خونه بابل با 16 امتیاز در رده پنجم و گل‌گهر سیرجان با 13 امتیاز در مکان دوازدهم جای دارند.