مشکل خونه به خونه جدی نیست

کاپیتان خونه به خونه بابل درباره به ثمر رساندن صدمین گل خونه به خونه در رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: خوشحالم که چنین اتفاقی با گل من رخ داد. امیدوارم به استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر گل بزنم تا این رکورد هم به نام من ثبت شود. به گزارش مازندلیگ، مهدی خیری درباره به […]

کاپیتان خونه به خونه بابل درباره به ثمر رساندن صدمین گل خونه به خونه در رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: خوشحالم که چنین اتفاقی با گل من رخ داد. امیدوارم به استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر گل بزنم تا این رکورد هم به نام من ثبت شود.

به گزارش مازندلیگ، مهدی خیری درباره به ثمر رساندن صدمین گل خونه به خونه در رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: من از این رکورد خبر نداشتم و خوشحالم که چنین اتفاقی با گل من رخ داد. امیدوارم به استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر گل بزنم تا این رکورد هم به نام من ثبت شود.

خیری درباره دیدار با برق جدید شیراز در هفته هفدهم لیگ دسته اول اظهار داشت: اگر بازی هفته پیش 6امتیازی بود این دیدار برای ما 9 امتیازی است. امیدواریم نتیجه این بازی به سود ما رقم بخورد تا در نیم فصل با نقل و انتقالات بهبود پیدا کنیم.

کاپیتان خونه به خونه درباره فاصله امتیازی با نفت مسجد سلیمان و پیش بینی رتبه در پایان فصل گفت: مطمئنم که شرایط جدول اینطور نمی‌ماند و پارس جنوبی هم در نیم فصل دوم سال گذشته برای قهرمانی تلاش کرد و لیگ برتری شد. نفت مسجد سلیمان هم مطمئنا تا پایان فصل اینگونه نتیجه نمی‌گیرد و بازی به بازی پیش می‌رویم تا به هدفمان برسیم.

خیری درباره اینکه گفته می‌شود خونه به خونه با مشکلات مالی درگیر شده است، گفت: همانطور که مالک باشگاه اعلام کردند ما از نظر مشکلات مالی مانند پارسال نیست و چند روز پیش بود که دریافتی داشتیم. قرار است طی چند روز آینده هم مبلغ دیگری دریافت می‌کنیم و مشکلات خونه به خونه جدی نیست. مشکلات همیشه وجود دارد و همین برای ما دلخوشی است که مسئولان فرار نکرده‌اند و همیشه پشت ما بوده‌اند. از هوادارنمان تشکر می‌کنم که همیشه گرما و سرما حمایت می‌کنند. دوست داریم تمرکز آنها روی تشویق کردن باشند.