مشکل اشتغال قهرمانان حل می شود

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مشکل اشتغال ورزشکاران قهرمان و مدال آور حل می شود، گفت: لیستی از قهرمانان و نام آوران دچار مشکل اشتغال تهیه شده است. سید حمید سجادی در حاشیه تجلیل از مدال آوران مسابقات کشتی جهان در بابلسر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مشکل اشتغال قهرمانان […]

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مشکل اشتغال ورزشکاران قهرمان و مدال آور حل می شود، گفت: لیستی از قهرمانان و نام آوران دچار مشکل اشتغال تهیه شده است.

سید حمید سجادی در حاشیه تجلیل از مدال آوران مسابقات کشتی جهان در بابلسر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مشکل اشتغال قهرمانان حل می‌شود، افزود: در حال تهیه لیست هستیم و یک به یک مشکل اشتغال قهرمانان حل می‌شود.

وی با عنوان اینکه مراسم اصلی تجلیل از قهرمانان و مدال آوران با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، افزود: جوایز اصلی قهرمانان که از قبل مصوب و اعلام شده بود، در این مراسم تقدیم می‌شود.

وی جایزه مدال آوران طلا در مسابقات جهانی را دو میلیارد تومان بیان کرد و گفت: همچنین ارگان‌ها و سازمان‌ها و مردم و خیران نیز به اندازه توان و سهم، از قهرمانان تجلیل خواهند کرد.

سجادی یادآور شد: جوایز قهرمانان المپیک و پارالمپیک طبق برنامه ریزی صورت گرفته در ماه ربیع و با حضور رئیس جمهور توزیع می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره پروژه‌های ورزشی نیمه کاره به ویژه سالن ورزشی پنج هزار نفره کشتی جویبار گفت: یک کارگروه و تیم ویژه ای برای تکمیل و رصد پروژه‌های نیمه کاره تشکیل شده است و با تأمین منابع نسبت به تکمیل اقدام می‌شود.

وی با عنوان اینکه مازندران استانی درجه یک در حوزه کشتی است، گفت: باید گزارش پروژه‌های نیمه کاره توسط تیم ویژه تهیه و ارسال شود.