مسابقات کشتی جام هاشمی‌نژاد با جوایز دلاری برگزار می‌شود

رئیس هیات کشتی بهشهر از در نظر گرفتن جایزه دلاری برای نفرات برتر رقابتهای کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد خبر داد. به گزارش حرف، شهرام جعفری با بیان اینکه تاکنون حضور تیم‌های مطرح خارجی مانند روسیه، آذربایجان، گرجستان و ارمنستان در این مسابقات قطعی شده گفت: احتمال حضور چند تیم خارجی دیگر نیز در […]

111

رئیس هیات کشتی بهشهر از در نظر گرفتن جایزه دلاری برای نفرات برتر رقابتهای کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد خبر داد.

به گزارش حرف، شهرام جعفری با بیان اینکه تاکنون حضور تیم‌های مطرح خارجی مانند روسیه، آذربایجان، گرجستان و ارمنستان در این مسابقات قطعی شده گفت: احتمال حضور چند تیم خارجی دیگر نیز در جام شهید هاشمی نژاد که در رده سنی جوانان برگزار می شود، وجود دارد.

وی ادامه داد: این تورنمنت کشتی همه ساله در رده جوانان و با سطح فنی بالایی در شهرستان بهشهر برگزار می شود که امسال نیز استعدادهای جوان از ۱۷ استان کشور و نفرات منتخب تیم  جوانان در این پیکارها حضور دارند. همچنین با هماهنگی که با محمد طلایی سرمربی تیم جوانان انجام شده، امیدواریم این مسابقات به آماده سازی بهتر این تیم نیز کمک کند، چرا در در فاصله ۵۰ روزه تا رقابت های انتخابی تیم جوانان برگزار می شود و محک خوبی برای شناخت کشتی گیران خواهد بود.

جعفری به جوایز دلاری این مسابقات اشاره کرد و افزود: به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰۰ ،۱۵۰ و ۱۰۰دلار اهدا خواهد شد که می تواند انگیزه خوبی برای کشتی گیران جوان باشد.

شانزدهمین دوره مسابقات چند جانبه کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری طبق مقررات اتحادیه جهانی در شهرستان بهشهر برگزار می شود.