مسئولان تکلیفم رامشخص کنند

وزنه بردار طلایی المپیک که همچنان در اردوی تیم ملی حاضر نمی‌شود و با مسئولان فدراسیون مشکل دارد تاکید کرد اگر تکلیفش را مشخص نکنند به پیشنهاد کشورهای دیگر پاسخ خواهد داد. کیانوش رستمی، وزنه بردار طلایی ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو، یکی از افراد حاضر در مراسم تجلیل از شهدای ورزشکار بود که […]

وزنه بردار طلایی المپیک که همچنان در اردوی تیم ملی حاضر نمی‌شود و با مسئولان فدراسیون مشکل دارد تاکید کرد اگر تکلیفش را مشخص نکنند به پیشنهاد کشورهای دیگر پاسخ خواهد داد.

کیانوش رستمی، وزنه بردار طلایی ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو، یکی از افراد حاضر در مراسم تجلیل از شهدای ورزشکار بود که روز دوشنبه از سوی کمیته ملی المپیک برگزار شد. حضور دراین مراسم بهانه‌ای شد تا جویای وضعیت وی شویم.

کیانوش رستمی ، نظر خود را در رابطه با تصمیم اخیر فدراسیون وزنه‌برداری مبنی بر کنارگذاشتن وی از بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا اعلام و تاکید کرد که هدفش حضور در مسابقات بین‌المللی المپیک و مدال آوری در این دو رویداد است نه میادین آسیایی؛ وی همچنین تاکید کرد که اگر این تصمیم برای مسابقات جهانی آینده تغییر نکند به ناچار پیشنهادات خوبی که از کشورهای دیگر دارد را بررسی  می کند و به یکی از آنها پاسخ می‌دهد.

وی با اشاره به کنار گذاشته شدن او از ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت : قبل از المپیک لندن گفته بودم باید چهار مدال المپیک کسب کنم، خدا را شکر تا به امروز دو مدال المپیک از بازی‌های لندن و ریو گرفتم. ان‌شاءالله با کمک مسئولان و وزارت ورزش، دو مدال دیگر  هم خواهم گرفت. من همیشه تنها تمرین کرده‌ام، برای المپیک ریو هم هرگز حاضر نشدم زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرین داشته باشم. اما نمی‌دانم چه اصراری به این موضوع دارند.

به گزارش مهر، رستمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر فدراسیون شما را برای مسابقات جهانی کنار بگذارد ، گفت :  مسابقات جهانی هفت، هشت ماه دیگر برگزار می‌شود. مسئولان فدراسیون از حالا هر تصمیمی دارند بگویند و تکلیف من را مشخص کنند. من سه پیشنهاد خیلی خوب از سایر کشورها دارم و قطعا در هر شرایطی دو مدال باقی مانده ای که در برنامه ‌های خودم دارم را باید به دست بیاورم.