احتمال لغو مزایده چهارم سرخابی ها!

در حالی که قرار بود دوشنبه برنده مزایده سرخابی ها مشخص شود اما به نظر می رسد که مزایده چهارم هم برنده ای نخواهند داشت. در حالی که طبق وعده قبلی قرار بود تا برنده مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز اعلام شود اما خبر رسیده که این مزایده برنده ای نخواهد داشت. بر […]

در حالی که قرار بود دوشنبه برنده مزایده سرخابی ها مشخص شود اما به نظر می رسد که مزایده چهارم هم برنده ای نخواهند داشت.

در حالی که طبق وعده قبلی قرار بود تا برنده مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز اعلام شود اما خبر رسیده که این مزایده برنده ای نخواهد داشت.

بر اساس آخرین اخبار رسیده از شورای واگذاری به نظر آنها به این جمع بندی رسیده اند که استقلال و پرسپولیس را برای سه سال اجاره بدهند.حتی بحث این واگذاری در جلسه هیات دولت هم مطرح شده و نظر وزارت اقتصاد برای این واگذاری منفی بوده است.آنها مدعی شده اند که هیچ کدام از 4 گزینه مورد نظر شرایط برای مالکیت سرخابی ها را ندارند.

اگر این اتفاق بیفتد و جمع بندی شورای واگذاری این باشد که استقلال و پرسپولیس را اجاره بدهند حسین هدایتی و تیمش از گردونه خارج می شوند.خود هدایتی قبلا گفته بود که تمایلی برای اجاره باشگاه ندارد و تنها در صورتی وارد گود می شود که بتواند این باشگاه را بخرد.

با این شرایط شرکت بهنام پیشرو کیش جدی ترین گزینه خرید پرسپولیس باقی می ماند.شرکت سایپا هم نظری درباره اجاره سه ساله نداشت و مخالف این اتفاق نبود اما باید دید با شرایط فعلی حاضر می شود این تیم را برای سه سال اجاره کند؟

در خصوص استقلال هم شرکت ایران خودرو به نظر موافق اجاره سه ساله است.البته آنها یک رقیب هم دارند.”سبک دست” و تیمش که اسپانسر استقلال بوده اند برای اجاره باشگاه در صف اول قرار دارند و تمایل زیادی دارند که این باشگاه پرطرفدار را اجاره کنند./خبرآنلاین