مردم رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

حرف آنلاين: مهدی محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم قائم‌شهر با شور و شعور در پای صندوق های رأی حاضر شدند و استقبال خوبی نیز داشتند، اظهار کرد: با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شد و شورای تأمین با اقداماتی که اندیشیده شد، ۱۶۴ شعبه اخذ رأی در قائم‌شهر در حال فعالیت […]

حرف آنلاين: مهدی محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم قائم‌شهر با شور و شعور در پای صندوق های رأی حاضر شدند و استقبال خوبی نیز داشتند، اظهار کرد: با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شد و شورای تأمین با اقداماتی که اندیشیده شد، ۱۶۴ شعبه اخذ رأی در قائم‌شهر در حال فعالیت هستند و انتخابات با سلامت کامل در حال برگزاری است.

وی افزود: تا کنون در فعالیت حوزه های انتخابیه  مشکلاتی به وجود نیامد.

محمدی با بیان اینکه مردم تا پایان اخذ رأی در شعبات حاضر شوند، عنوان کرد: از شهروندان درخواست دارم تا زمان رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

فرماندار قائم‌شهر، تصریح کرد: اگر ابلاغ تمدید ساعت اخذ رأی از وزیر کشور صورت گیرد کار حوزه انتخابیه و حوزه های فرعی در ساعات آینده اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد واجدین شرایط در قائم‌شهر ۲۰۰ هزار و ۲۲۵ نفر هستند، گفت:  ۲۰۵ هزار کارت تعرفه مجلس خبرگان رهبری و همچنین ۲۰۵  هزار تعرفه برای مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه قائم‌شهر اختیار داریم./ ايسنا