مبارزه با اعتیاد و طلاق در دستور کار فرمانداران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از فرمانداران خواست در زمینه طلاق و اعتیاد فعالیت های جدی تری داشته باشند. به گزارش حرف آنلاین، مجید حسین زادگان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار عباس آباد در جلسه شورای اداری با بیان اینکه غرب استانی ها دوست دارند بگویند یک نفر از غرب استان سکاندار شود گفت: […]

photo_2018-09-15_20-34-29

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از فرمانداران خواست در زمینه طلاق و اعتیاد فعالیت های جدی تری داشته باشند.

به گزارش حرف آنلاین، مجید حسین زادگان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار عباس آباد در جلسه شورای اداری با بیان اینکه غرب استانی ها دوست دارند بگویند یک نفر از غرب استان سکاندار شود گفت: فرماندار جدید، اصلانی در حوزه های اجرایی سیاسی فرهنگی و اجتماعی در وزارت کشور تجربه کاری دارند

وی افزود: با شرایط خاصی که در کشور بخاطر فشارها و تنگناها در بحث تحریم با محدودیت های که از لحاظ امکانات در مطالبه گری مردم داریم کار در حوزه مدیریتی و سیاسی در فرمانداری بخاطر تنوع و گستردگی سخت است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه فرماندار پاسخگوی تمام مسائل در تمامی حوزه های شهری است که کار را بر مدیران سخت میکند تصریح کرد: وظیفه ما خدمت بی منت به مردم تاریخ است تا نسبت به آرمانهای انقلاب که مردم در برابر آن ایستادگی کردند باشیم.

وی افزود: فرمانداران در شبانه روز فعالیت دارند و در حالت عادی حق خاموش کردن تلفن همراه و رسیدگی به خانواده خود را ندارند و این اتفاقات سبب سربلندی مدیران نزد مردم است.

حسین زادگان با بیان اینکه انتظارات ما از فرمانداران به تناسب شرایط اقتصادی و توصیه رهبر انقلاب نسبت به واکسینه شدن اقتصاد کشور بوده گفت: باید اقتصاد مقاومتی اولویت اول کاری فرمانداران باشد تا با استفاده از تمامی ظرفیت ها معضلات بیکاری و اشتغال رفع شود.

وی اظهار کرد: رصد آسیب های اجتماعی، مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و طلاق از وظایف فرمانداران بوده که نگران کننده است و جدیت آن به حدی است که رهبر معظم انقلاب طی شش جلسه با وزیر کشور این موضوعات را تحت بررسی قرار دارد که فرمانداران باید در حوزه های سیاسی و اجتماعی با جدیت عمل کنند.

مجید حسین زادگان تصریح کرد: با اجتماع محور کردن حوزه سلامت و ورزش پاسخگوی مطالبات مردم باشیم و با تعامل با ان جی اوها و سمن ها این مشکلات را با پشتیبانی مردم حل کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت و ورزش وزارتخانه های مربوطه خوب عمل کردند تا با مردم محوری و اجتماع محوری بسترهای ورود مردم را به کاهش مشکلات اجتماعی فراهم کنند افزود: در فرمانداریها دستگاه ها تابلوها نصب شده و باید برخورد دلسوزانه و مهربانانه با مردم داشته باشیم .

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران اظهار کرد: اطلاع رسانی در فضای مجازی با استنادات علمی بیان شود و خدمات نظام از دورترین روستاها در حوزه گاز رسانی و برق رسانی بعلت عدم اطلاع رسانی مناسب به چشم نمی آید.

وی با اشاره به اینکه با شناخت از ظرفیت ابزارهای موجود، فضای مجازی و جوانان اقدامات دولت را با توجه به روابط عمومی ها و خبرنگاران با کمترین امکانات در حال اطلاع رسانی هستند محقق کنیم گفت: زیر سوال بردن مدیران دستگاههای اجرایی در فضای مجازی با مسائل ساده مانند ایجاد یک سرعت گیر یا حفاری با روح و روان مردم بازی میکند.

حسین زادگان گفت: مدیران اجرایی با برنامه محوری عمل کرده و با عرضه خدمات به مردم رضایت نسبی مردم را جلب کنند.