مانور (تمرینی ) مقابله با آلودگی در بندر نوشهر

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از برگزاری مانور تمرینی مقابله با آلودگی نفتی و جستجو و نجات دریایی در بندرنوشهر خبر داد . ابوطالب گرایلو  در حاشیه برگزاری این مانور با اعلام این مطلب افزود : این مانور بمناسبت روز جهانی دریانورد و در راستای آمادگی هرچه بیشتر تیم های […]

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از برگزاری مانور تمرینی مقابله با آلودگی نفتی و جستجو و نجات دریایی در بندرنوشهر خبر داد .

ابوطالب گرایلو  در حاشیه برگزاری این مانور با اعلام این مطلب افزود : این مانور بمناسبت روز جهانی دریانورد و در راستای آمادگی هرچه بیشتر تیم های جستجو و نجات دریایی و مقابله با آلودگی نفتی اداره کل در مقابله با شرایط بحرانی برگزار شد .

وی برگزاری این مانور را از وظایف حاکمیتی سازمان بنادرودریانوردی برشمرد و خاطرنشان کرد: براساس مفاد کنواسیون های بین المللی، کشورهای عضو ملزم به آمادگی لازم برای مقابله با شرایط اضطراری جهت جلوگیری از بروز آسیب به محیط زیست دریایی می باشند.

گفتنی است مانور مقابله با آلودگی نفتی و جستجو و نجات دریایی با مشارکت ۳۵ نفر از نیروهای عملیاتی بندر نوشهر و مشارکت شرکتهای دریانوردان بحر خزر انزلی  و هدایت کشتی خلیج فارس  در بندر نوشهر برگزار گردید .