مازندران میزبان مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور

رئیس هیات والیبال مازندران، از برگزاری نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور به میزبانی این استان از روز ۲۴ مردادماه در شهرستان بابلسر خبر داد. نخستین دوره این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و بدون محدودیت سنی در سال ۹۶ روزهای ۲۵ تا ۲۷ مردادماه به مدت سه روز در زمین های ساحلی بابلسر […]

رئیس هیات والیبال مازندران، از برگزاری نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور به میزبانی این استان از روز ۲۴ مردادماه در شهرستان بابلسر خبر داد.

نخستین دوره این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و بدون محدودیت سنی در سال ۹۶ روزهای ۲۵ تا ۲۷ مردادماه به مدت سه روز در زمین های ساحلی بابلسر برگزار خواهد شد.

وی افزود: تیم های علاقه مند دراین مسابقات تا ۲۴ مردادماه فرصت اعلام آمادگی برای حضور در این رقابت ها را دارند.رییس هیات والیبال مازندران ادامه داد، قرعه کشی این رقابت ها ساعت ۲۰ روز سه شنبه ۲۴ مردادماه درمحل مسابقه برگزار و رقابت ها نیز از روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه در زمین های ساحلی بابلسر آغاز خواهد شد.

تقوی اضافه کرد، که پیش بینی می شود، بیش از ۲۰ تیم از استانهای مختلف کشور در نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در بابلسر شرکت کنند. به گزارش مازند اسپرت ، وی یادآورشد، که مازندران در ۲سال گذشته بیش از دهها مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان وبزرگسالان در رشته های سالنی و ساحلی را میزبانی کرده ویکی ازاستانهای پیش رو در این رشته ورزشی در کشور بوده است