مازندران میزبان رویداد علمی طبری

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از برگزاری رویداد علمی طبری در استان خبرداد. به گزارش حرف آنلاین، علی معتمدزادگان اظهار کرد: برای توسعه و پیشرفت در زمینه فناوری و نوآوری نیاز به همکاری‌های بین‌بخشی است که معمولاً به‌صورت رسمی از طریق تفاهمنامه‌ها صورت می‌پذیرد. وی افزود: با هدف توانمندسازی، ارائه خدمات تخصصی‌تر، ارتقای رقابت‌پذیری […]

7240941af7e71bc1d7985f5b62e321ec

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از برگزاری رویداد علمی طبری در استان خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین، علی معتمدزادگان اظهار کرد: برای توسعه و پیشرفت در زمینه فناوری و نوآوری نیاز به همکاری‌های بین‌بخشی است که معمولاً به‌صورت رسمی از طریق تفاهمنامه‌ها صورت می‌پذیرد.

وی افزود: با هدف توانمندسازی، ارائه خدمات تخصصی‌تر، ارتقای رقابت‌پذیری و تجاری‌سازی محصولات در شرکت‌های دانش‌بنیان مازندران، یک تفاهمنامه همکاری 9 ماده‌ای بین صندوق نوآوری و شکوفایی با پارک علم و فناوری مازندران برگزار شده است.

 

* برگزاری رویداد علمی طبری در 30 خردادماه

 

رئیس پارک علم و فناوری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری رویداد مهم علمی «طبری» گفت: در رویداد ملی طبری، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش فناوری‌های به‌روز ارائه دهند که این فناوری‌ها تقاضامحور شروعی برای کسب و کارهای جدید است.

این مسؤول با بیان اینکه رویداد بزرگ طبری با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پارک علم و فناوری در 30 خرداد ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار تا 30 اردیبهشت‎ماه 97 تمدید شده است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به آدرس الکترونیکی http://even.com مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: رویداد علمی طبری در 50 فناوری و با سرفصل‌های مکانیزه‌کردن صنعتی، صنایع تبدیلی کشاورزی، زیست‌محیطی، صنایع ریخته‌گری، کشاورزی با اولویت برنج، صنایع غذایی با اولویت صنایع لبنی، بهینه‌سازی مصرف انرژی و صنعت پلیمر با کاربری بسته‌بندی مواد غذایی و صنایع خودروسازی است./فارس