مازندران در چندقدمی اجرایی شدن طرح شهرهای خلاق

استان مازندران چندگام به اجرایی شدن طرح شهرهای خلاق فرهنگ و هنر نزدیک شد. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پس از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی شهرهای خلاق فرهنگ و هنر در آبان ماه امسال با حضور اساتید اعزامی از سوی وزارت متبوع ، با توجه به‌ضرورت اجرایی شدن این طرح در استان ، […]

استان مازندران چندگام به اجرایی شدن طرح شهرهای خلاق فرهنگ و هنر نزدیک شد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پس از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی شهرهای خلاق فرهنگ و هنر در آبان ماه امسال با حضور اساتید اعزامی از سوی وزارت متبوع ، با توجه به‌ضرورت اجرایی شدن این طرح در استان ، جلسه دوم این کارگاه آموزشی را  ۲۳ آذرماه در دانشگاه فرهنگ و هنر مارلیک نوشهر برگزار نمود.

طی این جلسه، طرح فوق در شهرستان‌های غرب استان ( از آمل تا رامسر ) با بررسی نقاط ضعف و قدرت  طرح‌های ارائه‌شده، به بحث تکمیل و تجمیع طرح‌ها برای ارائه به مرکز  با حضور نمایندگان ادارات ، شهرداری‌ها و انجمن‌های هنری شهرهای غرب استان رسیدگی شد.

کارشناس این اداره کل به همراه  منصور سماعی با تشریح فرم‌های ارسالی به اعضا و  بررسی این طرح،  به سؤالات شرکت‌کنندگان پاسخ لازم را ارائه کردند.

شایان‌ذکر است مقرر شد  ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها تا پایان آذرماه نسبت به اصلاح و ارسال “فرم‌های مجموعه برنامه‌های شهر برای پیوستن به شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر” اقدام کنند.