لزوم دوری از تفرقه در ترویج دینی

حرف آنلاین: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: توقع ما از سازمان تبلیغات اسلامی، دیندار کردن مردم، اقامه دین و دوری از تفرقه در ترویج دین است. آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم تودیع و معارفه ریاست سازمام تبلیغات اسلامی در مازندران ضمن تقدیر از حجت الاسلام ناصر شکریان که دغدغه و حرف داشتند […]

حرف آنلاین: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: توقع ما از سازمان تبلیغات اسلامی، دیندار کردن مردم، اقامه دین و دوری از تفرقه در ترویج دین است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم تودیع و معارفه ریاست سازمام تبلیغات اسلامی در مازندران ضمن تقدیر از حجت الاسلام ناصر شکریان که دغدغه و حرف داشتند ضمن آرزوی موفقیت، اظهار کرد: امیدواریم حجت الاسلام شریف تبار این مسیر را بهتر از قبل پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه به انتصاب سازمان اعتماد میکنیم و امیدواریم موفق باشند، گفت: وظیفه ما در مقابل دین، این است که مردم را دیندار کنیم همانطور که در فضای مجازی برخی آخوندهای دلقک بیگانه حرف‌هایی می‌زنند.

این مسئول تصریح کرد: بعد از کرونا مساجد حال و روز خوبی ندارد و رونق قبلی را ندارد گرچه پیش از این هم ما در مازندران نیمی از ظرفیت مسجدهای ما از الفبای مسجد که امام جماعت باشد خالی بود.

وی از تشکیل کارگروه قرآن و عترت، هیات‌های مذهبی، جامعه مداحان و وعاظ انقلابی و غیره خبر داد و افزود: بهره‌گیری از این کارگروه‌ها خوب است وحدت رویه مهم است، دوری از تفرقه در دین همواره باید مدنظر باشد و همه گوش به فرمان رهبری باشیم.

محمدی لائینی عنوان کرد: اقامه دین موضوع دوم است، انقلاب اسلامی نماد اقامه دین است، تفرقه در دین بدترین خطر است، همه باید به سخنان رهبری توجه کنیم که حجت خدا است حجت قرار نیست معصوم باشد، همه حول این حجت باید برخط باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مخالفت‌ها در فضای مجازی با ماسک یا واکسن، بر لزوم داشتن غیرت ولایی تاکید کرد و افزود: باید گوش به فرمان رهبری باشیم، استفاده از ظرفیت عظیم داخلی اعم از هنرمندان و روحانیون زیر سایه و پرچم انقلاب و ولایت ضرورت دارد از تفرقه باید پرهیز کنیم.