قول هدایتی به پرسپولیسی‌ها

حرف آنلاین: حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین و مشتاق به خرید باشگاه پرسپولیس  در صفحه اینستاگرام خود مطلب زیر را نوشت: اولاً خوشحالم و تشکر می‌کنم از حسن ظن شما که جمع‌مان در این صفحه یک صد هزار نفری شد. ثانیاً فردا استادیوم آزادی شاهد حضور هزاران سرخپوش پرسپولیسی است. روزی که بازیکنان با […]

حرف آنلاین: حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین و مشتاق به خرید باشگاه پرسپولیس  در صفحه اینستاگرام خود مطلب زیر را نوشت:

اولاً خوشحالم و تشکر می‌کنم از حسن ظن شما که جمع‌مان در این صفحه یک صد هزار نفری شد.

ثانیاً فردا استادیوم آزادی شاهد حضور هزاران سرخپوش پرسپولیسی است. روزی که بازیکنان با غیرت و متعصب تلاش خواهند کرد تا دل میلیون ها نفر هوادار عاشق را شاد و مسرور کنند. امیدوارم فردا روز ما باشد.

ثالثاً استتیل آذین ایرانیان از طریق قانونی به دنبال احقاق حق خود در مزایده سوم است که به حمد الله تا الان نتایج امیدوار کننده ای هم گرفته اند. چنانچه از این مسیر به حقوق خود دست نیابند با احترام به موازین قانونی و با برطرف نمودن سوءتفاهمات و اصلاح ساختار سهامداران که در تاریخ شانزدهم اردیبهشت صورت گرفته با قدرت در مزایده چهارم شرکت خواهند کرد. تاکید می‌کنم شرکت استیل آذین همچنین سهامداران و هیات مدیره آن هیچ گونه بدهی بانکی و غیر بانکی نداشته و فقط به تقاضای شما مردم و پیشکسوتان عزیز در این مزایده حضور یافته است امیدوارم بنده نیز با حضور در ورزشگاه در کنار شما به تشویق از تیم محبوبمان پرداخته و شاهد کسب یک پیروزی دیگر باشیم.

ضمناً در صورت پیروزی پرسپولیس با موافقت مسئولین پاداش ارزنده ای در نظر گرفته خواهد شد.