قهرمانی چالوس در مسابقات سوکیوکوشین کاراته شمال کشور

نخستین مسابقات قهرمانی کاراته شمال کشور سبک سوکیوکوشین در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان با قهرمانی چالوس و نایب قهرمانی تیم هچیرود پایان یافت. در این مسابقات یک روزه  ۱۲۵ کاراته کار در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به رقابت پرداختند.در مجموع سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان تیم چالوس قهرمان و تیم هچیرود […]

نخستین مسابقات قهرمانی کاراته شمال کشور سبک سوکیوکوشین در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان با قهرمانی چالوس و نایب قهرمانی تیم هچیرود پایان یافت.

در این مسابقات یک روزه  ۱۲۵ کاراته کار در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به رقابت پرداختند.در مجموع سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان تیم چالوس قهرمان و تیم هچیرود نایب قهرمان شد و تیم های منتخب استان گیلان و رامسر به صورت مشترک سوم شدند.در این دوره از رقابت ها جام اخلاق به تیم بابلسر، جام جنگنده ترین تیم کاراته به منتخب استان گیلان و جام بهترین تیم به لحاظ تکنیک به تیم قائمشهر اهدا شد.

به گزارش نسیم ورزش ، سعید صفری ، مسئول برگزار کننده این دوره از رقابت ها به ایرنا اظهار داشت: تیم های منتخب استان گیلان، قائمشهر، بابلسر، تنکابن، فریدونکنار، کلاردشت، نوشهر، رامسر و هچیرود و چالوس در این دوره حضور داشتند ولی تیم منتخب استان گلستان با وجود دعوت قبلی در این رقابت ها شرکت نکردند.

وحید بهرمان، رئیس سبک سوکیوکوشین در ایران و خاورمیانه و نماینده سازمان جهانی هم در حاشیه این رقابت ها به ایرنا گفت: با توجه به گذشت چندین سال از ورود سبک سوکیوکوشین کاراته در ایران ولی ورزشکاران ایران به خوبی توانسته اند به موفقیت خوبی در این سبک در آسیا و جهان دست پیدا کنند.