قهرمانی تیم والیبال بندر نوشهر در جام دفاع مقدس

تیم والیبال بندر نوشهر با اقتدار به مقام قهرمانی جام گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان نوشهر دست یافت . به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، تیم والیبال بندر نوشهر در دیدار نهایی که روز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان  در […]

تیم والیبال بندر نوشهر با اقتدار به مقام قهرمانی جام گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان نوشهر دست یافت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، تیم والیبال بندر نوشهر در دیدار نهایی که روز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان  در سالن تختی نوشهر برگزار شد با شکست ۲ بر صفر تیم کانون مهندسین، توانست با اقتدار مقام قهرمانی را از آن خود کند .

بیش از ۸۰ ورزشکار شاغل در دستگاه های اجرایی شهرستان در این دوره از مسابقات که به همت اداره ورزش و جوانان، هیأت ورزش های همگانی و پایگاه بسیج اداری کارگری جوادالائمه شهرستان نوشهر  از تاریخ ۱ تا ۱۱ مهرماه در سالن تختی نوشهر برگزار شد در قالب ۸ تیم و در دو گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم های بندر نوشهر ، کانون مهندسین و آموزش پرورش به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند .

گفتنی است اعضای تیم بندر نوشهر در این مسابقات شامل آقایان حمید عرب تبار، ادریس جلاب ، مرتضی قمی اویلی ، مصطفی سپاهیان، محمد نعمیایی ،عباس باقری ، کاظم پاشا، محمدرودگر ، محمدتقی کردنائیج، محمدرضا نجفی ، مجید اخلاقی ، حبیب زالپولی ، حسین کیا (مربی) و جعفر تقوی (سرپرست) بوده است .