قصد خداحافظی از دنیای قهرمانی کشتی را ندارم

رضا یزدانی آزادکار طلایی وزن 97 کیلوگرم کشورمان برای درمان پای آسیب‌دیده خود ایران را به مقصد آلمان ترک کرد. رضا یزدانی دارنده مدال‌های طلا و برنز کشتی آزاد جهان که در تمرینات آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات المپیک ریو دچار پارگی آشیل پای راست شده و با همان وضعیت و تحمل درد شدید […]

رضا یزدانی آزادکار طلایی وزن 97 کیلوگرم کشورمان برای درمان پای آسیب‌دیده خود ایران را به مقصد آلمان ترک کرد.

رضا یزدانی دارنده مدال‌های طلا و برنز کشتی آزاد جهان که در تمرینات آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات المپیک ریو دچار پارگی آشیل پای راست شده و با همان وضعیت و تحمل درد شدید در المپیک به میدان رفت، پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره امروز ایران را به مقصد آلمان ترک کرد تا پای خود را به تیغ جراحان در این کشور بسپارد.

در حالی که خیلی زودتر از اینها باید پای یزدانی مورد جراحی قرار گیرد، اما اختلاف‌نظرها برای مداوای پای مصدوم این کشتی‌گیر در داخل یا خارج از کشور سبب شد تا روند درمانی وی به تعویق بیافتد و وضعیت پای آسیب‌دیده او حادتر شود.

اما بالاخره با گذشت 6 ماه از المپیک اصرار خود یزدانی و پزشکان مشاور او و همچنین پیگیری‌های رئیس فدراسیون کشتی، تصمیم بر این گرفته شد که یزدانی برای مداوای پایش به آلمان سفر کند.

به گزارش فارس، گفتنی است در حالی که شایعاتی بسیاری مبنی بر خداحافظی یزدانی از دنیای کشتی به گوش می‌رسید، وی قبل از اعزام به آلمان در آخرین اظهارنظر خود اعلام کرد که به هیچ وجه قصد خداحافظی از دنیای قهرمانی را ندارد و همه چیز به روند درمانی آسیب‌دیدگی‌اش بستگی دارد.