قتل عام سه عضو خانواده

پسر جوانی که گفته می شود سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده است از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفت. اقدامات پلیس برای ردیابی این متهم به قتل  به دنبال دریافت گزارشی از ماجرای قتل سه عضو یک خانواده در یکی از روستاههای شهرستان کلاله در دستور کار قرار گرفت. براساس […]

پسر جوانی که گفته می شود سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده است از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفت.

اقدامات پلیس برای ردیابی این متهم به قتل  به دنبال دریافت گزارشی از ماجرای قتل سه عضو یک خانواده در یکی از روستاههای شهرستان کلاله در دستور کار قرار گرفت.

براساس این گزارش ،وقتی یکی از بستگان خانواده روستایی با پدر این خانواده تماس گرفت و کسی پاسخگوی تلفن اش نبود نگران شده و به در خانه او رفت. او هر چه در زد کسی در را به رویش باز نکرد بنا بر این با احساس اینکه ممکن است حادثه ناگواری رخ داده باشد پلیس را در جریان قرار داد.دقایقی بعد از این تماس تلفنی ماموران خود را به محل حادثه رسانده و بررسی در این باره را آغاز کردند.آنان بعد از ورود به داخل خانه از سکوت مرگباری که بر آنجا حاکم شده بود احساس بدی داشتند تا اینکه با روشن کردن برق یکی از اتاق ها با صحنه هولناکی روبرو شدند.

مرد خانواده در گوشه ای از اتاق در حالیکه سر و صورتش خونین بود روی زمین بی حرکت افتاده بود و مادر و نوه اش نیز در رختخواب خود تکان نمی خوردند.

سرهنگ سیدخلیل هاشمی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کلاله در باره جزئیات ماجرا به خبرنگار ما گفت: حادثه عصر روز شنبه 30 بهمن ماه 95در روستای آقیاجی از توابع بخش پیشکمراین شهرستان رخ داده است.

بر اساس برررسی های نخستین پلیس احتمالا قتل ها ساعاتی قبل از حضور ماموران در محل حادثه رخ داده است و متهم به قتل بعد از ارتکاب به جنایت متواری شده است.بنا بر اظهارات اهالی روستا  متهم مذکور ، دچار اختلال روانی است، ابتدا با تبر پدر خودرا به قتل می رساند.سپس مادر و خواهرزاده اش را که حدود پنج سال داشت را خفه کرده است.

متهم پس از قتل پدر، مادر و خواهرزاده خردسالش، با یک سواری سمند سفید به شماره 717ن46 – ایران69 متواری شده است.امان محمد حمیدزاده بخشدار بخش پیشکمر نیز در این خصوص گفت: متهم (ن-ع) ، مجرد بوده و چندی قبل بعد از پایان تحصیلاتش در کشور هندوستان به ایران بازگشته بود.کلاله در شرق استان گلستان واقع است و روستای آقیاجی، از توابع بخش پیشکمر این شهرستان و در 20 کیلومتری شرق شهر کلاله به عنوان مرکز این شهرستان قرار دارد.