قائم‌شهر قهرمان وزنه‌برداری لیگ برتر

دبیر هیأت وزنه‌برداری مازندران از قهرمانی تیم قائم‌شهر در لیگ برتر باشگاه‌های استان خبر داد. سیاوش قربانی با اشاره به برگزاری این مسابقات به میزبانی این شهرستان گفت: تیم قائم‌شهر با کسب 620 امتیاز قهرمان لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان شد. وی با بیان اینکه این مسابقات به‌مناسبت یادواره خلیل ضمیریان پدر وزنه‌برداری استان با حضور […]

دبیر هیأت وزنه‌برداری مازندران از قهرمانی تیم قائم‌شهر در لیگ برتر باشگاه‌های استان خبر داد.

سیاوش قربانی با اشاره به برگزاری این مسابقات به میزبانی این شهرستان گفت: تیم قائم‌شهر با کسب 620 امتیاز قهرمان لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به‌مناسبت یادواره خلیل ضمیریان پدر وزنه‌برداری استان با حضور خانواده آن مرحوم برگزار شد، اظهار کرد: 40 وزنه‌بردار در قالب 5 تیم به میزبانی ساری در سالن سیدرسول حسینی به روی تخته رفتند.

دبیر هیأت وزنه‌برداری مازندران با اشاره به سطح بالای این مسابقات افزود: تیم قائم‌شهر با کسب 620 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های ساری و بابل به ترتیب با 560 و 520 امتیاز مقام‌های دوم و سوم شدند.

به گزارش فارس، قربانی از اهدای کاپ قهرمانی و مدال به تیم‌های برتر این مسابقات در حضور مسؤولان خبر داد و خاطرنشان کرد: از سوی هیأت وزنه‌برداری استان و شهرستان ساری هدایایی به رسم یادبود به خانواده مرحوم ضمیریان اهدا شد.