فکری:سال سختی را در لیگ یک گذراندم

پیشکسوت استقلال با تاکید بر اینکه استقلال در لیگ شانزدهم نوسان زیادی را از خود نشان داد، گفت: این تیم دو نیم فصل متفاوت را سپری کرد. محمود فکری در خصوص لیگ شانزدهم که با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید گفت: امسال تغییری را از لحاظ کیفی و فنی در لیگ شانزدهم ندیدیم. شاید علت […]

پیشکسوت استقلال با تاکید بر اینکه استقلال در لیگ شانزدهم نوسان زیادی را از خود نشان داد، گفت: این تیم دو نیم فصل متفاوت را سپری کرد.

محمود فکری در خصوص لیگ شانزدهم که با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید گفت: امسال تغییری را از لحاظ کیفی و فنی در لیگ شانزدهم ندیدیم. شاید علت اصلی آن تعطیلی های پی در پی بود که لیگ را از مسیر اصلی اش تا حدودی خارج کرد و این تعطیلات تاثیر بسزایی بر روند تاکتیکی تیم ها گذاشت.

وی تاکید کرد: اگر چه در مجموع همه چیز به سود تیم ملی تمام شد اما خود لیگ متضرر شد و ما شاهد بودیم که تیم ها چندین بار بدنسازی کردند و نتوانستند دور رفت خوبی را پشت سر بگذارند اما در دور برگشت و بازی های پی در پی تا حدودی شاهد نتایج پرگل و بازی های زیبا بودیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در لیگ شانزدهم بازیکن پدیده ای را مشاهده کردید یا خیر؟ گفت: نمی توانم درمورد بازیکن خاصی صحبت کنم چون چندین سال است که پدیده ای در فوتبال ما وجود ندارد و شاهد بازیکنی که بتواند چشم ها را به خود خیره کند نبودیم.

به گزارش مهر ، وی افزود: در سال های پیش بازیکنان بزرگی مانند علی کریمی، فرهادی مجیدی، کریم باقری، علی دایی و مهدی مهدوی کیایی حضور داشتند که تداوم زیادی داشتند و توانستند چشم ها را به خود خیره  کنند اما این روزها فوتبال ما از چنین بازیکنانی محروم است و تنها به بازیکنانی دل خوش می کنیم که شاید چند بازی عملکرد قابل قبولی دارند و به یکباره افت می کنند.

محمود فکری درخصوص شرایط استقلال در لیگ شانزدهم نیز گفت: آبی پوشان با توجه تغییراتی که در ابتدای فصل برای آنها به وجود آمد شروع خوبی نداشتند و حتی برخی هفته هواداران نگران تیمشان بودند اما رفته رفته شرایط عوض شد و استقلال بازی به بازی بهتر و نتایج قابل قبولی هم کسب کرد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: شاید بسته شدن پنجره نقل و انتقالات توفیقی بود تا منصوریان از بازیکنان جوانش استفاده کند و دیدید که با همان جوانان توانست نتایج قابل قبولی کسب کند. اگر چه در برخی موارد تغییرات و جابجایی در چیدمان تیم به ضرر استقلال تمام می شد و در هر بازی آبی پوشان با یک ارنج به میدان می رفتند اما در مجموع پیروزی های خوبی به دست آوردند و در پایان فصل هم دیدیم در رده دوم لیگ شانزدهم قرار گرفتند.

فکری درباره عملکرد آبی پوشان در لیگ قهرمانان گفت: استقلال شروع خوبی در لیگ قهرمانان داشت و توانست به دور بعد صعود کند و این نشانگر است این تیم برای این مسابقات برنامه ریزی دقیقی کرده و امیدوارم این موفقیت تداوم پیدا کرده و بار دیگر این تیم قهرمان آسیا شود.

پیشکسوت استقلال درخصوص شرایط نفت مسجد سلیمان که توانست در هفته های آخر در لیگ یک باقی بماند گفت: خدا را شکر که توانستیم با کمک بازیکنان و هواداران نفت در لیگ یک باقی بمانیم. البته سال سختی برای من بود چه در زمانی که در نساجی قائم شهر بودم و چه زمانی که به نفت مسجد سلیمان آمدم و کار سختی در پیش داشتم اما با توجه به اینکه مجموعه نفت همدل بودند و تلاش زیادی برای موفقیت تیم داشتند کار برای من شیرین تر شد و توانستیم با وحدت و همدلی که بین همه اعضای تیم و طرفداران بود در لیگ یک باقی بمانیم.

فکری در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا در سال آینده هم در نفت مسجد سلیمان می ماند یا خیر گفت: صحبت هایی با مسئولان تیم انجام دادم امیدوارم بتوانم در این تیم بمانم و در فصل آینده یک تیم قدرتمند را روانه مسابقات کنیم.