فوتبال محمودآباد اسیر مشکلات مالی است

رئیس هیأت فوتبال محمودآباد گفت: تیم‌های مختلف فوتبال در این شهرستان مشکلات زیرساختی و کمبود امکانات داشته و در رده‌ها دارای مشکلات شدید مالی هستند. مهرداد خسروی در مراسم تجلیل از جامعه فوتبال این شهرستان اعم از مربیان، پیشکسوتان و داوران این رشته ورزشی اظهار کرد: در این شهرستان مشکلات زیرساختی و کمبود امکانات داشته […]

ستون1رئیس هیأت فوتبال محمودآباد گفت: تیم‌های مختلف فوتبال در این شهرستان مشکلات زیرساختی و کمبود امکانات داشته و در رده‌ها دارای مشکلات شدید مالی هستند.

مهرداد خسروی در مراسم تجلیل از جامعه فوتبال این شهرستان اعم از مربیان، پیشکسوتان و داوران این رشته ورزشی اظهار کرد: در این شهرستان مشکلات زیرساختی و کمبود امکانات داشته ولی حجم کار ما بالا بوده و تیم‌های مختلف فوتبال در رده‌ها دارای مشکلات شدید مالی هستند.

وی افزود: بهترین سرمایه‌ این افراد ورزش است چون دوستان زیادی در این ورزش به‌دست آورده‌ایم و این دورهمی‌ها یک نوستالژی جالب است و بازی کردن در فوتبال یک روزی تمام می‌شود و به خاطره تبدیل شده ولی آن چیزی که باقی می‌ماند این دوستی‌ها و دورهمی‌ها است.

رئیس هیأت فوتبال محمودآباد تصریح کرد: با دور هم بودن‌ها می‌توانیم به فوتبال محمودآباد کمک‌ کنیم و برگزاری این دورهمی‌ها کار ارزشمندی است و سبب اتحاد بیشتر بین اهالی فوتبال می‌شود چرا که به جای زمین زدن‌ها باید پشتیبان هم باشیم و با تداوم این دور همی‌ها به فوتبال کمک کنیم.

به گزارش فارس، این مسؤول درباره فعالیت هیأت فوتبال بیان کرد: هیأت فوتبال در رده پایه همه نوع همکاری را با تیم‌ها کرده ولی این فقط بخشی از کارهای انجام یافته است و در بخش برگزاری بازی‌های باشگاه‌های دسته اول انتظار ما از تیم‌ها این است که فعالیت سالانه داشته باشند و فصلی کار نکنند.

خسروی با بیان اینکه امسال هیأت فوتبال مسابقات رده‌های مختلف از زیر 8 ،10، 11، 12، 13 و زیر 15 سال برگزار کرده است، گفت: با مسابقات باشگاهی و لیگ برتر استان کلا از تک زمین اصلی شهر در این فصل برای تمامی رده‌ها 144 بازی برگزار شده که یک آمار بسیار بالایی برای برگزاری مسابقات بوده و در این شرایط حفظ و نگهداری زمین بازی برای انجام مسابقات قابل تحسین است.

عضو فعلی شورای شهر و رئیس اسبق تربیت‌بدنی محمودآباد نیز اظهار کرد: حضور شهردار و اعضای شورای شهر و پیشکسوتان در جمع فوتبالی‌ها را باید به فال نیک گرفت و خوشحال هستم که در 6 سال اخیر در رده پایه کار می‌کنند و برای نونهالان و نوجوانان مسابقات برگزار می‌کنند.

سیف‌الله فرزانه افزود: فوتبال ما در سطح کشور مطرح بود ولی اکنون اینطور نیست و این فقط مختص ما نیست بلکه الان مشکلات در کشور هست چون زیرساخت کشور در زمینه ورزشی آماده نبوده و وزارت ورزش و جوانان باید حمایت کنند و باید این دورهمی‌ها و همدلی‌ها بیشتر شود.

این مسؤول با بیان اینکه در یافتن استعدادها، مربیان باید به داخل مدارس بروند و آموزش و پرورش باید همکاری تنگاتنگی با اداره ورزش و جوانان داشته باشند، گفت: باید با کمک هم بتوانیم به دوران طلایی ورزش دهه 70 برسیم و از ظرفیت‌های انسانی استفاده کنیم چون از نظر نیروی انسانی قوی هستیم.

مسعود یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد نیز بیان کرد: در مراسم تجلیل از ورزشکاران به نسبت سال قبل از تعداد کمتری تجلیل می‌شوند و فقط افرادی که عناوین کشوری را به دست آورده باشند و یا به پایه تیم‌های ملی رسیده باشند تجلیل می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه مدنظرمان المپیک 2020 و بالاتر بوده و با آموزش و پرورش ارتباط قوی داریم، افزود» تفاهم‌نامه همکاری با آموزش و پروررش امضا شده است اما ورزش؛ آموزش و پرورش جان ندارد.

یوسفی خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست‌ها کمک می‌کند که قوت قلبی بگیریم و ببینیم که چشم‌هایی ما را زیر نظر دارند و کارها را باشگاه‌ها و هیأت‌ها انجام می‌دهند و در باشگاه‌ها نزدیک به 50 شغل ایجاد شده و بخش خصوصی این کار انجام شده است.

یوسفی در پایان با بیان اینکه باید برای برگزاری مسابقات از توان شهرستان استفاده شود و این توان وجود دارد و برای جذب این توان نیاز به چنین نشست‌ها داریم، گفت: برای جذب اسپانسر نیاز به همدلی است که باید با کمک همه اهالی ورزش برای جوانان یک محیط شاد داشته باشیم.

در پایان این مراسم از همه این پیشکسوتان و بازیکنان و داوران و مربیان تجلیل شد.