فعالیت های حوزه سلامت بیشتر اطلاع رسانی شود

نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک سلامت کشور با محوریت کارگاه اموزشی مدیریت استراتژیک در روابط  عمومی و نقش روابط عمومی در توسعه سازمان برگزار شد. به گزارش خبرنگار حرف آنلاین، دکتر سید عباس موسوی، رییس کلان منطقه ۱ سلامت کشور و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اهمیت روابط […]

IMG17571339

نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک سلامت کشور با محوریت کارگاه اموزشی مدیریت استراتژیک در روابط  عمومی و نقش روابط عمومی در توسعه سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حرف آنلاین، دکتر سید عباس موسوی، رییس کلان منطقه ۱ سلامت کشور و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اهمیت روابط عمومی ها در دنیای مدرن امروزی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی های دانشگاه های علوم پزشکی باید برنامه ریزی های مناسب برای استفاده از ظرفیت و پتانسیل مناطق آمایشی کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه های علوم پزشکی ساختارهای گسترده و شرح وظایف متنوعی دارند، افزود: به دلیل گستردگی کارها و نبود یک ساختار منسجم روابط عمومی در اقصی نقاط شهرستان ها، شبکه ها و مراکز بهداشتی، کار مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی  با مشکل مواجه کرده است.

دکتر موسوی ادامه داد: چنین نشست هایی اگر به نتایج اثربخشی برسد تداوم پیدا خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر هماهنگی و تبادل اطلاعات بین روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: با هماهنگی و تعامل بیشتر بین روابط عمومی هامنطقه یک سلامت کشور از بسیاری از چالش ها و مشکلات جلوگیری می شود.

وی با تاکید بر تشکیل شورای سیاست گذاری فرامنطقه ای، بیان کرد: شورای سیاست گذاری می تواند سبب هماهنگی بیشتر بین دانشگاه های علوم پزشکی شودو پتانسیل ها را گسترش دهد.

دکتر موسوی با بیان اینکه عدم مدیریت رقابت های بین دانشگاه ها آسیب زننده است، افزود: در برخی مواقع تضاد منافع بین دانشگاه ها اتفاق می افتد که حوزه روابط عمومی می تواند در مدیریت این مجموعه ها کمک کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه برای اثربخشی سازمان هاباید روابط عمومی ها تقویت شوند، گفت: مدیران رده های بالاتر بیشتر به جایگاه روابط عمومی ها اذعان دارند ولی در رده های پایین تر به اهمیت حوزه روابط عمومی و شرح وظایف آن کمتر توجه می شود که باید به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه فعالیت های حوزه سلامت در جامعه کمتر دیده می شود، افزود: دانشگاه علوم پزشکی با این خدمات و تاثیر گذاری که دارد در عرصه عمومی جامعه نداریم.

دکتر موسوی ادامه داد: دانشگاه های علوم پزشکی مخاطبین اجتماعی دارند که اگر کارکرد دانشگاه را نتوانیم انعکاس دهیم نمی توانیم تاثیر گذار باشیم.