فریبی به وسعت یک تاریخ

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در حالی تأکید کرد که ایران در جام جهانی لاس وگاس مدال گرفته است که سایت جهانی با انتشار آمار و نتایج این رقابت‌ها خلاف این ادعا را ثابت می‌کند. منتظرش بودیم. اتفاقی که بعد از فریبکاری بزرگ، لازم و ضروری به نظر می رسید. اینکه با یک شوی بی […]

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در حالی تأکید کرد که ایران در جام جهانی لاس وگاس مدال گرفته است که سایت جهانی با انتشار آمار و نتایج این رقابت‌ها خلاف این ادعا را ثابت می‌کند.

منتظرش بودیم. اتفاقی که بعد از فریبکاری بزرگ، لازم و ضروری به نظر می رسید. اینکه با یک شوی بی مزه ماله را برداری و بر روی فریبکاری‌ات بکشی تا بلکه بتوانی کلاغ را به جای قناری قالب کنی. بعد از یک رپرتاژ آگهی سفارشی با یک مجری سفارشی تر و منفعت طلب در یک برنامه خبری که آوازه سهم خواهی هایش گوش فلک را پُر کرده، این بار نوبت به شوی تبلیغاتی بود تا با یک نامه بی سر و ته به ادعای خود سندیت بدهی تا بلکه این رسوایی پایانی هپی اند داشته باشد اما چاه ویل عدم حقیقت به اندازه ای عمیق و فراخ است که با هزار نامه شبیه این هم پر نخواهد شد.

برای اجرای این نمایش بساط جور بود. نشستی در محل وزارت ورزش و جوانان که خود منبع انتشار این خبر جعلی بود که در یک وارونه سازی عجیب خبر درفشانی خیالی کمانداران ایرانی را پیش از فدراسیون روی خط فرستاد تا سیل پیام تبریک ها روانه شود غافل از اینکه دوستان سر قبری گریه می کنند که مُرده ای در آن نیست! نشستی با حضور چند رسانه همسو و البته خبرگزاری ورشکسته ای که بعد از کنفرانس، رئیس فدراسیون متن سخنرانی متقن و کوبنده‌اش را با آی دی شخصی اش به نقل از آنها در کانال تلگرامی رسمی فدراسیون منتشر کرد تا نشان دهد واژه کوبنده چقدر استاد را سر وجد آورده. واژه ای که بیشتر برازنده این فریبکاری بزرگ است!

رئیس فدراسیون برای اثبات دروغ بزرگ مدال آوری در جام جهانی آمریکا از شعارهایی از جنس وطن پرستی و پیروزی سیاسی و زدن برچسب معاند و مخالف به منتقدین استفاده کرد، شعارهایی که بعید می دانیم بتواند حتی آنها را بنویسد و یا از معنی آنها آگاه باشد! او برای تائیدیه شعارهای خود از فرمول گودرز و شقایق استفاده کرد غافل از اینکه این فرمول برای جبران ادعایی که کرده کافی نیست.

به گزارش فارس، فدراسیون تیر و کمان ادعا کرده که رئیس فدراسیون جهانی در نامه ای مدال های ایران در آمریکا را تائید کرده اما برای اثبات حقیقت اصلا نیازی به نامه نگاری نبود چرا که سایت فدراسیون جهانی همه واقعیت را منتشر کرده. عدم حضور ایران در جدول مدال های رقابت های جام جهانی ثابت می کند که این مدال ها تنها و تنها در یک فستیوال جنبی در حاشیه رقابت ها برگزار شده که به قول آقایان وگاس شوت نام دارد و برخلاف ادعای دوستان هیچ ارتباطی به جام جهانی ندارد و تنها یک تورنمنت جنبی آزاد است که بیشترین کارکرد آن برای کشف استعدادهاست. حضور گسترده و بدون فیلتر کمانداران آمریکایی در این رقابت ها و حضور جسته و گریخته کماندارانی از ژاپن، مکزیک و کانادا کیفیت آن را عیان می کند.

از سوی دیگر در حالی دوستان مدعی کسب مدال در رقابت های جام جهانی هستند که هیچ عکسی از حضور قهرمانان ایرانی روی سکوی قهرمانی وجود ندارد و این نشان می دهد که این مدال ها به اندازه ای بی ارزش و فاقد اعتبار بوده که بدون برگزاری مراسم رسمی به برندگان آن اهدا شده است!

در رقابت های جام جهانی تیراندازی با کمان ایران هیچ موفقیتی کسب نکرد. مجید کیانزاد تنها شرکت کننده ایران در این رقابت ها بود که با مدیریت و برنامه ریزی فوق العاده فدراسیون یک روز بعد از آغاز رسمی رقابت ها به محل برگزاری رسید تا حضورش عملا تشریفاتی باشد. جالب اینکه سایت فدراسیون جهانی در معرفی نفرات حاضر در این رقابت ها تنها به یک نماینده در بخش ریکرو از ایران اشاره داشته است.

جالب اینکه در لیست منتشره از سوی فدراسیون جهانی تیر و کمان، کماندار دیگری به نام امید ابراهیمی در بخش ریکرو مردان ثبت شده که در لیست مسافران ایران به لاس وگاس اصلا حضور نداشته و مشخص نیست چگونه در این رقابت ها حاضر شده است.

اگر رئیس فدراسیون همانطور که ادعا می کند و بر این ادعا کماکان پافشاری می کند، مدال های ایران در رقابت های جام جهانی حاصل شده و اگر به ادعای خودش رئیس فدراسیون جهانی آن را تائید کرده، پس لطف کند و از رئیس فدراسیون جهانی بخواهد تا نام ایران را در لیست رسمی مدال های جام جهانی وارد کند تا روسیاهی برای ذغال باقی بماند.

فریبی به وسعت یک تاریخ که با چشمان نابینا هم می توان آن را دریافت. فریبی که حتی اول شخص اجرایی کشور را هم به اشتباه انداخت. آقایان، به جای برپایی شوی تبلیغاتی برای توجیه فریبکاری خود بهتر است از رئیس جمهور عذرخواهی کنید تا بلکه بار گناهان شما کمتر شود.