فروش خونه به خونه بابل جدی شد

پروسه فروش تیم خونه به خونه بابل این روزها در وضعیت جدی تری به سر می برد و این احتمال می رود به زودی مالکین این تیم جای خود را به افراد دیگری بدهند. سه سال پس از اعلام موجودیت تیم خونه به خونه بابل، به احتمال فراوان به زودی این تیم به فروش می […]

پروسه فروش تیم خونه به خونه بابل این روزها در وضعیت جدی تری به سر می برد و این احتمال می رود به زودی مالکین این تیم جای خود را به افراد دیگری بدهند.

سه سال پس از اعلام موجودیت تیم خونه به خونه بابل، به احتمال فراوان به زودی این تیم به فروش می رسد تا مالکان جدیدی مسئولیت تیم بابلی را برعهده بگیرند.

در حالی که بابلی ها در این مدت زمان موفق شدند خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی لیگ برتری شدن معرفی کنند و در دو فصل پیاپی تا یک قدمی لیگ برتر بیایند، قضیه فروش این تیم تصمیم عجیبی بود که از سوی مدیران این تیم اتخاذ شد، تصمیمی که به دنبال مشکلات این تیم در کمیته انضباطی و اتفاقاتی که برای شان افتاد به وجود آمد.

به گزارش “ورزش سه”،بابلی ها که قیمت پایه 4 میلیارد تومان را برای فروش تیم در نظر گرفته بودند هم اکنون دو مشتری پر و پا قرص نیز پیش روی خود می بینند، یک مشتری از شمال و یک مشتری از جنوب ایران هم اینک پای خرید تیم بابلی ایستاده اند و به احتمال فراوان یکی از آنها صاحب جدید این تیم معرفی خواهند شد.

خونه به خونه ای ها که از اقبال هواداران خود نیز برخوردار بودند در رده امیدها نیز درخشان ظاهر شده بودند و یک سال پس از صعود به لیگ برتر موفق شده بودند به عنوان قهرمانی برسند. با وجود تلاش هواداران برای رفع مشکلات این تیم، باید دید مالکین این تیم چه تصمیمی خواهند گرفت و چه آینده ای در انتظار تیم بابلی قرار دارد.