فدراسیون فوتبال کمک مالی به پرسپولیس را تکذیب کرد

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال خبر کمک مالی این فدراسیون به باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد. حسین شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به کمک ۲۷-۲۸ میلیارد تومانی این فدراسیون به باشگاه پرسپولیس گفت: این خبر را تایید نمی‌کنم. فدراسیون فوتبال نه توانایی چنین کمک‌هایی دارد و نه طبق قوانین حرفه‌ای اجازه این […]


مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال خبر کمک مالی این فدراسیون به باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.

حسین شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به کمک ۲۷-۲۸ میلیارد تومانی این فدراسیون به باشگاه پرسپولیس گفت: این خبر را تایید نمی‌کنم. فدراسیون فوتبال نه توانایی چنین کمک‌هایی دارد و نه طبق قوانین حرفه‌ای اجازه این کار را دارد.

وی ادامه داد: سه چهار هفته پیش باشگاه استقلال نیاز به تبادل مالی داشت. فدراسیون سعی کرد فرایند پرداخت این باشگاه را تسهیل کند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: برای پرسپولیس هم این درخواست -تسهیل در انجام بعضی امور مالی- مطرح شد که این درخواست در حال بررسی است.

شریفی همچنین تاکید کرد که تاخیر پرسپولیس در پرواز به کشور عربستان به دلیل کوتاهی این باشگاه بوده و تقصیری متوجه فدراسیون ایران و عربستان نیست. وی گفت: نامه نگاری برای این پرواز باید یک هفته تا ۱۰ روز قبل انجام می‌شد ولی یک روز قبل از پرواز و در حین بازی ایران و کره جنوبی به دست فدراسیون فوتبال ایران رسید. هرچند همکاران من همان موقع مکاتبات را شروع کردند.