عیدی ناجیان غریق مازندران به مردم

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: امکان استقرار ناجی غریق در ایام نوروز برای دولت وجود ندارد ناجیان غریق استان مازندران به‌عنوان عیدی به مردم ایران به‌صورت داوطلبانه در سواحل استان حضور دارند. نقی کریمیان در گفت‌وگو با فارس ، اظهار کرد: باتوجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی نیروهای نجات غریق از […]

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: امکان استقرار ناجی غریق در ایام نوروز برای دولت وجود ندارد ناجیان غریق استان مازندران به‌عنوان عیدی به مردم ایران به‌صورت داوطلبانه در سواحل استان حضور دارند.

نقی کریمیان در گفت‌وگو با فارس ، اظهار کرد: باتوجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی نیروهای نجات غریق از 28 اسفند ماه امسال تا 15 فروردین ماه سال آینده به‌صورت آماده‌باش خواهند بود.

وی با اشاره به بکارگیری نیروهای داوطلب در این زمینه، افزود: 300 نفر از نیروهای ناجی غریق، قایق‌ران و جت‌ران به‌صورت داوطلبانه در این طرح فعال هستند.رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: درست است اب سرد بوده ولی برای افرادی که از راه دور به‌دلیل دیدن دریا وارد مازندران می‌شوند برایشان سرمای آب تفاوتی ندارد.

کریمیان تصریح کرد: همچنین توصیه ما به خانواده‌هایی که طی این مدت وارد استان مازندران می‌شوند این است که مراقب فرزندان خود باشند.وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه امکان استقرار ناجی غریق در ایام نوروز برای دولت وجود ندارد ناجیان غریق استان مازندران به‌عنوان عیدی به مردم ایران به‌صورت داوطلبانه در سواحل استان حضور دارند.