علام برنده مزایده چهارم منتفی شد

حرف آنلاین: مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: به خاطر مشغله سه وزیری که باید اهلیت خریدار را تأیید کنند اعلام نتیجه مزایده به تعویق افتاد.  جعفر سبحانی در مورد لغو جلسه اعلام نتیجه مزایده چهارم باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: دلیل این اتفاق عدم امضای سه وزیر جهت تأیید اهلیت شرکت‌های خواهان خریداری استقلال و […]

حرف آنلاین: مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: به خاطر مشغله سه وزیری که باید اهلیت خریدار را تأیید کنند اعلام نتیجه مزایده به تعویق افتاد.

 جعفر سبحانی در مورد لغو جلسه اعلام نتیجه مزایده چهارم باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: دلیل این اتفاق عدم امضای سه وزیر جهت تأیید اهلیت شرکت‌های خواهان خریداری استقلال و پرسپولیس بود. این وزرا به دلیل مشغله کاری و سفر استانی رئیس‌جمهور نتوانستند این مسئله را بررسی و تأیید کنند.

وی در مورد اینکه آیا لغو اعلام نتیجه مزایده باشگاه استقلال و پرسپولیس به خاطر طرحی است که تعدادی از نمایندگان مجلس در رابطه با توقف مزایده چهارم اعلام کرده‌اند ، اظهار داشت: ما قانون فعلی که به تصویب رسیده را باید اجرا کنیم و طی آن طبق قانون باید این دو باشگاه را واگذار کنیم. قانون فعلی قابلیت اجرا دارد و این قانون تصویب شده است اما موضوع توقف واگذاری طرحی است که از سوی چند نماینده به امضا رسیده و هر وقت این مسئله به صورت مصوبه درآمد خودمان را تابع آن می دانیم. ما از هر کسی نسبت به قانون متعهدتریم و با توجه به همین تبعیتا از قانون مزایده را دنبال می‌کنیم.

مشاور سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به این سوال که برخی به برگزاری مزایده چهارم ایراد گرفتند، عنوان کرد: افرادی که به وظایف مزایده آشنایی دارند می‌دانند که در برگزاری مزایده محدودیت نداریم حتی ما می‌توانیم روش‌های مختلفی را در نظر بگیریم که این مسئله بر عهده ما است./فارس