عقل سالم اجازه‌ مذاکره‌ دوباره با آمریکا را نمی‌دهد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه‌ مجلس گفت: عقل سالم اجازه‌ مذاکره‌ دوباره با آمریکا را نمی‌دهد. به گزارش حرف، عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو کمیسیون برنامه و بودجه‌ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص سیاه‌نمایی‌های جریان سازش‌گرا گفت: صحبت کسانی که می‌گویند مشکلاتی سر راه تصمیماتی که می‌گیرند وجود دارد، صحت ندارد. اخیرا جلساتی […]

2

عضو کمیسیون برنامه و بودجه‌ مجلس گفت: عقل سالم اجازه‌ مذاکره‌ دوباره با آمریکا را نمی‌دهد.

به گزارش حرف، عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو کمیسیون برنامه و بودجه‌ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص سیاه‌نمایی‌های جریان سازش‌گرا گفت: صحبت کسانی که می‌گویند مشکلاتی سر راه تصمیماتی که می‌گیرند وجود دارد، صحت ندارد. اخیرا جلساتی تحت عنوان سران سه قوه در کشور برگزار شد که تمام تصمیمات کشور را این سه قوه می‌گیرند. از قانون‌گذاری تا اجرا و نظارت آن در این سه قوا انجام می‌پذیرد. دخالت رهبر انقلاب در تصمیمات آن‌ها به صورت مشورتی است نه تغییر تصمیمات.

نماینده‌ مردم آمل و لاریجان تصریح کرد: اگر کسی فکر می‌کند نظام جلوی گسی را برای فعالیت گرفته تا کار کنند سند بیاورد. حتی اگر کسی یک مورد بیاورد که حکومت سد راه انجام وظایف آن‌هاست خودم از حمایت از جمهوری اسلامی اعلام پشیمانی می‌کنم. این که افراد عدم توانمندی خود را گردن نظام بیاندازند کار درستی نیست.

وی در ادامه اظهار داشت: البته رهبری چارچوب‌های کلی را تعیین می‌کنند اما درست نیست بگوییم اگر کاری انجام نمی‌شود به‌خاطر این است که ایشان مخالف آن هستند.عضو کمیسیون برنامه و بودجه‌ مجلس بیان کرد: بنده خودم به عنوان کوچکترین عضو این کشور در مجلس شورای اسلامی قسم می‌خورم که توانایی انجام همه‌ امور در چارچوب وظایفم را دارم و هیچ‌کس به من امر و نهی نمی‌کند.نماینده‌ مردم آمل و لاریجان ضمن تاکید بر عدم اعتماد به دشمن گفت: آمریکایی‌ها 20 شرط برای مذاکرات جدید مطرح کردند که به نظر من قبول کردن مذاکره‌ای که طرف مقابل را تهدیدآمیز به مذاکره دعوت می‌کند، تسلیم شدن است. برای این کار هم اصلا نیازی به مذاکره نیست. کافی‌ست فقط چشم بگوییم.

یوسفیان‌ملا در پایان متذکر شد: وقتی دشمن ما از مذاکره‌ای که به تایید سازمان ملل رسیده یک طرفه خارج می‌شوند، چه تضمینی هست که دوباره با آن‌ها در میز مذاکره بنشینیم؟ چرا باید به حکومتی که توافقات بین‌المللی را یک‌جانبه نقض می‌کند دوباره اعتماد کنیم؟ عقل سالم اجازه‌ مذاکره‌ دوباره را نمی‌دهد.