عابدینی از خداحافظی پشیمان شد

کاپیتان مازندرانی تیم ملی شمشیربازی که بعد از بازی های آسیایی از تیم ملی خداحافظی کرده بود، بار دیگر در اردوی این تیم حاضر شد. به گزارش حرف آنلاین به نقل از مازندلیگ، مجتبی عابدینی که در بازی های آسیایی در بخش انفرادی دستش از مدال کوتاه ماند و در بخش تیمی به مدال نقره […]

3

کاپیتان مازندرانی تیم ملی شمشیربازی که بعد از بازی های آسیایی از تیم ملی خداحافظی کرده بود، بار دیگر در اردوی این تیم حاضر شد.

به گزارش حرف آنلاین به نقل از مازندلیگ، مجتبی عابدینی که در بازی های آسیایی در بخش انفرادی دستش از مدال کوتاه ماند و در بخش تیمی به مدال نقره دست پیدا کرد، در همان جاکارتا اعلام کرد که به کارش در تیم ملی پایان داده و دیگر نمی خواهد به شمشیربازی ادامه دهد.

از همان مقطع سرمربی تیم ملی و برخی از مسئولان فدراسیون در صدد راضی کردن عابدینی برای بازگشت به تیم ملی بودند و گویا در این کار موفق شده اند.این ملی پوش باتجربه شمشیربازی که به عنوان کاپیتان تیم ملی در سال های اخیر در مسابقات مختلف شرکت کرده، از دیروز به همراه سایر ملی پوشان یعنی علی پاکدامن، محمد رهبری، محمدفتوحی، فرزاد باهر ارسباران، نیما زاهد و جواد میرحسینی تمرینات خود را آغاز کرده است.

تیم ملی شمشیربازی خود را در آکادمی ملی المپیک برای حضور در جام جهانی الجزایر که از 25 آبان ماه برگزار می شود،‌ آماده خواهد کرد.