طلب میلیاردی از یک شهرداری!

حرف آنلاین: بدهکاری میلیاردی یکی از شهرداری های استان مازندران به بخش خصوصی باعث انسداد حساب بانکی شهرداری مذکور شده است. به گزارش حرف، حساب بانکی یکی از شهرداری های غرب استان مسدود شده است. علت این انسداد بر اساس آنچه که گفته شد عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران از سوی شهرداری عنوان شده است. ظاهرا […]

حرف آنلاین: بدهکاری میلیاردی یکی از شهرداری های استان مازندران به بخش خصوصی باعث انسداد حساب بانکی شهرداری مذکور شده است.

به گزارش حرف، حساب بانکی یکی از شهرداری های غرب استان مسدود شده است. علت این انسداد بر اساس آنچه که گفته شد عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران از سوی شهرداری عنوان شده است. ظاهرا حساب بانکی شهرداری مذکور برای بار اول نیست که مسدود می شود این شهرداری سوابق درخشانی! از این انسداد دارد. ظاهرا در انسداد جدید صحبت از طلب میلیاردی یک پیمانکار مطرح است. پیمانکار مورد نظر که مذاکرات حضوری خود با شهرداری و  برخی از اعضا شورای اسلامی شهر را  در  وصول مطالبه میلیاردی خود بی نتیجه دید به انسداد حساب بانکی اقدام ورزید.

گفتنی است مشکل عدم انجام تعهدات مالی از سوی شهرداری ها تنها به شهرداری مورد نظر اختصاص نداشته بلکه بسیلاری از شهرداری ها با این موضوع دست به گریبانند. وجود فضای رکود در کشور را باید یکی از مهمترین عوامل این نکته دانست که دامن بسیاری از صنوف را گرفته است. قطعا حل رکود و عبور از آن در گرو توجه به توانمندی های درونی است . توانمندی هایی که از آن به عنوان اقتصاد مقاومتی یاد می شود.