ضریب نفوذ ۴۸ درصدی تلفن ثابت در مازندران

بابل –خبرنگار حرف:  مدیرعامل مخابرات مازندران، ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان را ۴۸ درصد و ضریب نفوذ تلفن همراه را ۷۶ درصد اعلام کرد.جواد موسوی  اظهار داشت: در استان مازندران بیش از دو میلیون شماره تلفن منصوبه وجود دارد که یک میلیون و ۶۲۰ هزار شماره تلفن دایر و ۴۰۰ هزار شماره آماده واگذاری […]

3

بابل –خبرنگار حرف:  مدیرعامل مخابرات مازندران، ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان را ۴۸ درصد و ضریب نفوذ تلفن همراه را ۷۶ درصد اعلام کرد.جواد موسوی  اظهار داشت: در استان مازندران بیش از دو میلیون شماره تلفن منصوبه وجود دارد که یک میلیون و ۶۲۰ هزار شماره تلفن دایر و ۴۰۰ هزار شماره آماده واگذاری به مشترکان جدید است.

وی افزود: میانگین ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان بیش از ۴۸ درصد بوده که شامل ضریب نفوذ ۵۸ درصدی در شهر و ۳۴ درصدی در روستاها است و ۶۸۴ مرکز شامل ۱۰۲ مرکز شهری و بقیه روستایی در استان نصب شده است.

وی عنوان کرد:  مجموعه مشترکان مخابرات ای دی اس ال بیش از ۱۴۹ هزار مشترک است.

موسوی ضریب و سهم در بازار استان را بیش از ۳۴ درصد بیان کرد و آن را نشان از رشد زیرساخت ها دانست و گفت: در بحث پهنای باند بیش از ۳.۵ گیگابت مربوط به ای دی اس ال است و برای اماکن تجاری، صنعتی و خصوصی ظرفیت سنجیهای زیادی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران یادآور شد: در پروژه وایفای ۵۳ سایت راه اندازی شده و در این زمینه رتبه اول را در کشور دارا است و بیش از ۲.۵ میلیون مشترک تلفن همراه داریم و ضریب نفوذ همراه اول ۷۶.۳ درصد است و هزار و ۵۰۸ سایت در استان وجود دارد.

موسوی گفت: امروز میانگین مصرف روزانه نشترکین تلفن همراه ۱۳۰ ترابایت است و در دو سال گذشته دو هزار کیلومتر فیبر نوری در استان اضافه شده است.

مدیرعامل مخابرات مازندران، مجموع اعتبار پروژه های افتتاح شده با حضور وزیر ارتباطات را بیش از ۷۸ میلیارد تومان اعلام کرد.