ضرورت حفاظت از اموال و اراضی دولتی در مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه شورای اداری از شناسایی اموال و اراضی دولتی و تلاش برای صیانت و حفاظت از آن‌ها تأکید ویژه نمود .  مدیرکل راه و شهرسازي استان مازندران در نشست خود با رؤساي ادارات تابعه اين اداره كل خواستار تسریع هر چه بیشتر در اجرای فعالیت‌های این اداره کل و […]

مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه شورای اداری از شناسایی اموال و اراضی دولتی و تلاش برای صیانت و حفاظت از آن‌ها تأکید ویژه نمود .

 مدیرکل راه و شهرسازي استان مازندران در نشست خود با رؤساي ادارات تابعه اين اداره كل خواستار تسریع هر چه بیشتر در اجرای فعالیت‌های این اداره کل و تلاش برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شد و عنوان نمود : سرعت در عملیات ، کنترل در روند اجرایی و همچنین کیفیت عملیات سه عنصر مهم در فعالیت‌های راه و شهرسازی استان در بخش‌های مختلف می‌باشد .

سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به لزوم تعامل روسای ادارات در حوزه کاری خود یادآور شد : روسای ادارات باید ارتباط مؤثر با مسئولین شهرستانی ، شهرداران و نمایندگان داشته و با درایت و تیزبینی از این ارتباطات برای دستیابی به اهداف راه و شهرسازی بهره‌گیری نمایند .

وی در اين نشست عنوان نمود : بايد همچون گذشته با تلاش و جديت براي اهداف و برنامه‌های اين اداره كل از هيچ كوششي دريغ نكرده و با تمام توان و امكانات براي تسریع در اجرای پروژه‌ها و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از امکانات موجود بکوشیم.

مدیرکل راه و شهرسازي استان مازندران خاطرنشان ساخت : مهم‌ترین عاملی که می‌تواند در تسریع و پیشرفت هر پروژه‌ای مؤثر باشد ، نظارت دقیق و حضور فعال بوده ، لذا همه مدیران و روسای ادارات تابعه و ستادی خواست تا این مسئله مهم را در اولویت اصلی کار خود لحاظ کند .

نظری بر انجام خدمتی خالصانه که رضای خدای متعال را به دنبال داشته ، تأکید و از تمامی روسا خواست علاوه بر دفاع از شخصت و جایگاه این اداره کل ، اقتدار در مدیریت ، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی را در دستور کار خود قرار دهند .

وی همچنین به حوزه بازآفرینی شهری در شهرستان اشاره و تسریع نمود : اعتبارات خوبی در این حوزه پیش‌بینی‌شده و در محدوده سکونتگاه‌های غیررسمی مشکلاتی وجود دارد که انشا اله با جذب اعتبارات لازم نسبت به تعیین محدوده تاریخی در شهرستان و حل مشکلات و معضلات در این حوزه تلاش نماییم .

سید محمد نظری در بخشی دیگر از سخنان خود پیگیری سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی در مجموعه استان و شهرستان ، پیگیری اهداف و تکالیفی که در برنامه توسعه بر عهده وزارت راه و شهرسازی هست را ازجمله برنامه‌هایی برشمرد که روسای ادارات می‌بایست به جد به دنبال آن باشند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به نقش تأثیرگذار وزارت راه و شهرسازی در استان افزود : وزارت راه و شهرسازی با توجه به گستردگی و تنوع ارائه خدمات در کشور و استان نقش بسیار پررنگ و تأثیرگذاری دارد و این تأثیرگذاری و بهبود ارائه خدمت در سطوح مختلف به هم‌وطنان عزیز میسور نخواهد شد مگر با تلاش ، پشتکار و همت بالای تمامی کارکنان ، کارشناسان و مدیران در تمامی سطوح .

مدیرکل راه و شهرسازی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محدودیت‌های مالی خاطرنشان ساخت : مدیران و روسای ادارات باتدبیر و درایت لازم تمام تلاش و کوشش خود را برای به سرانجام رساندن پروژه‌ها و فعالیت‌های درحالی‌که انجام به‌کارگیرند .

شناسایی اموال و اراضی دولتی و تلاش برای صیانت و حفاظت از آن‌ها – تلاش برای اتمام مسکن مهر تا پایان سال جاری – تکریم ارباب‌رجوع و برخورد همراه با صبوری ، متانت و احترام و حل مشکلات و موانع باروی گشاده ازجمله موضوعاتی بودند که در این نشست بر انجام آن تأکید گردید .

گفتنی است در ادامه نشست معاونین ، روسای ادارات تابعه و مدیران ستادی گزارشی از حوزه فعالیت خود ارائه نمودند .