ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت‌ها در حوزه گردشگری چالوس

چالوس-خبرنگار حرف: فرماندار چالوس جلسه شورای اداری با تبریک سالروز تشکیل نهاد نماز جمعه و اقامه اولین نماز جمعه کشور گفت: به‌روز جمعه و نماز جمعه در دین بسیار سفارش شده، به‌گونه‌ای که پاداش اعمال در این روز مضاعف است. محمدناصر زندی بابیان اینکه نماز جمعه دوام و قوام حاکمیت اسلامی را در پی دارد […]

چالوس-خبرنگار حرف: فرماندار چالوس جلسه شورای اداری با تبریک سالروز تشکیل نهاد نماز جمعه و اقامه اولین نماز جمعه کشور گفت: به‌روز جمعه و نماز جمعه در دین بسیار سفارش شده، به‌گونه‌ای که پاداش اعمال در این روز مضاعف است.

محمدناصر زندی بابیان اینکه نماز جمعه دوام و قوام حاکمیت اسلامی را در پی دارد افزود: مشارکت مردم هم به‌نوعی تائید و حمایت از حاکمیت است و این مهم توسط امام‌جمعه صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه تعامل مردم با امام‌جمعه موجب ارتقاء این جایگاه رفیع خواهد شد گفت: نماز جمعه منجر به وحدت بیشتر بین اقشار و گروه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی می‌شود. این جایگاه می‌تواند وحدت جدی رابین همه اقشار و ملت ایجاد کند.

فرماندار چالوس ادامه داد؛ ائمه جمعه حوزه شهرستان چالوس بسیار پیگیر و دلسوزند و حتی در حوزه عمرانی  همراهی جدی دارند. از زحمات هرسِ امام‌جمعه که تعامل بسیار خوبی با مجموعه مدیریت شهرستان دارند صمیمانه تشکر می‌کنم.

زندی افزود: توقع من این است که هر هفته یک مدیر اداره به همراه نیروهایش پاسخگوی مردم در نماز جمعه باشند. مخالفین و معاندین به دنبال کم‌اهمیت جلوه دادن نماز جمعه هستند و این حضور گسترده مردم است که تمامی حرکت‌های آن‌ها را خنثی می‌کند.

فرماندار چالوس در ادامه با تأکید بر استفاده بهینه از ظرفیت دریا و پتانسیل‌های حوزه گردشگری از احداث اسکله تفریحی گردشگری در سواحل چالوس خبر داد و گفت: از ظرفیت‌هایی چون مرداب هسل  و دریاچه ولشت آن‌چنان که باید استفاده نشد. خواسته ما تسریع در صدور مجوزهای لازم برای این ظرفیت‌های مهم گردشگری است.

زندی سپس با اشاره به سفر وزیر بهداشت به شهرستان چالوس و حواشی به وجود آمده گفت: هرکس مشکلات را بزرگنمایی می‌کند هدفش خدمت به مردم نیست.

وی در همین رابطه با تأکید بر اینکه دولت در حوزه بهداشت خدمات بزرگی در منطقه انجام داد که نباید نادیده گرفت اظهار داشت: قطعاً اگر کوتاهی صورت گرفته باشد با فرد خاطی برخورد می‌شود، اما نباید دستاوردها و خدمات دولت را نادیده گرفت.

وی گفت: از دستاوردهای سفر وزیر بهداشت می‌توان به دستور ایجاد آنژیوگرافی، ایجاد دانشکده پیراپزشکی، تأمین اعتبار برای توسعه و نوسازی بخش دیالیز، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، توسعه فضای اورژانس و تأمین اعتبار برای پروژه‌های نیمه‌کاره اشاره کرد.