ضرورت استانداردسازی سالن های ورزشی برای پارالمپیکی ها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر استانداردسازی سالن های ورزشی برای ورزشکاران پارالمپیک گفت: یک سوم مدال های کسب شده در رقابت های المپیک مربوط به مازندران است. حسن رنگرز پیش ازظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در ساری با بیان اینکه ورزش مازندران سهم بالایی از […]


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر استانداردسازی سالن های ورزشی برای ورزشکاران پارالمپیک گفت: یک سوم مدال های کسب شده در رقابت های المپیک مربوط به مازندران است.

حسن رنگرز پیش ازظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در ساری با بیان اینکه ورزش مازندران سهم بالایی از افتخارات المپیک و پارالمپیک را به خود اختصاص داده است، گفت: یک سوم مدال‌های کسب شده در رقابت‌ها مربوط به مازندران بوده است.

وی گفت: در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ از ۶۰ ورزشکار اعزامی یک ششم آنان شامل ۱۰ نفر از کاروان مازندران بوده است و در رقابت‌های پارالمپیک از شش ورزشکار، پنج نفر صاحب مدال و نشان شدند.

وی افزود: رقابت‌های المپیک عرصه ورزش دنیا است و ورزشکاران توانخواه در این میدان حضور جدی دارند اما استانداردسازی سالن‌های ورزشی چندان پیگیری نشده است.

رنگرز یادآور شد: پیگیری ورزش قهرمانی برای ورزشکاران پارالمپیک سخت‌تر و دشوارتر است و نشانی که آنان کسب می‌کنند به مراتب شیرین‌تر است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه ورزشکاران پارالمپیکی بسیار مظلوم واقع شده‌اند، اشتغال را از جمله دغدغه‌ها ذکر کرد و گفت: اراده جدی مجلس را برای اشتغال ورزشکاران نیاز داریم.

وی گفت: افتخار کسب شده در ورزش تیروکمان یک حماسه سازی برای ایران محسوب می‌شود و کسب مدال نقره آقای بیابانی بسیار ارزشمند است.