صعود عابدینی، پاکدامن و فتوحی به جدول ٦٤ نفره

مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد فتوحی به جدول ٦٤ نفره مسابقات شمشیربازی جام جهانی ایتالیا راه یافتند. به گزارش مهر، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و نیما زاهدی و با هدایت پیمان فخری از صبح امروز رقابتهای خود را در جام جهانی پادووا ایتالیا […]

مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد فتوحی به جدول ٦٤ نفره مسابقات شمشیربازی جام جهانی ایتالیا راه یافتند.

به گزارش مهر، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و نیما زاهدی و با هدایت پیمان فخری از صبح امروز رقابتهای خود را در جام جهانی پادووا ایتالیا آغاز کرد.

البته علی پاکدامن به دلیل رنکینگ برتر بدون انجام بازی به جمع ۶۴ بازیکن برتر رقابتها راه یافت. همچنین مجتبی عابدینی با ٤ برد مقابل نمایندگان کلمبیا، انگلستان، آمریکا و پرتغال به جدول اصلی مسابقات راه یافت. وی در ادامه حریف کویتی خود را ۱۵ بر ٩ برد و سپس بر استفان کواچ از مجارستان ۱۵ بر ٤ غلبه کرد تا به جدول اصلی مسابقات راه یابد.

محمد فتوحی دیگر سابریست کشورمان با سه برد در مرحله مقدماتی مقابل اسپانیا، کلمبیا و قزاقستان به جدول اصلی راه یافت و در این مرحله ابتدا ۱۵ بر ۱۳ حریف قزاق خود را شکست داد و سپس برابرپلاتونف از اوکراین ۱۵ بر ۷ پیروز شد تا اوهم به پاکدامن و عابدینی بپیوندد.

محمد رهبری دیگر نماینده کشورمان با سه برد مقابل مجارستان، انگلستان و اسپانیا به جدول اصلی راه یافت، وی پس از صعود از مرحله مقدماتی ۱۵ بر ١٠به یاگودکا از اوکراین باخت و از ادامه رقابتها بازماند.

نیما زاهدی آخرین نماینده کشورمان با ٦ شکست در مرحله مقدماتی نتوانست جواز حضور در جدول اصلی راکسب کند.