صعود از محمودآباد تا لیگ اروپا

بازیکن نوجوان محمودآبادی که به تیم فوتبال نوجوانان یاسامال جمهوری آذربایجان پیوسته بود بعد از درخشش در این تیم نظر سرمربی تیم بزرگسال را جلب کرده و با قراردادی یک ساله عضو تیم بزرگسالان شده و کاندیدای بازی در لیگ اروپا شد. درخشش بازیکن نوجوان محمودآبادی سبب شد تا بازی در تیم بزرگسالان و شرکت […]

بازیکن نوجوان محمودآبادی که به تیم فوتبال نوجوانان یاسامال جمهوری آذربایجان پیوسته بود بعد از درخشش در این تیم نظر سرمربی تیم بزرگسال را جلب کرده و با قراردادی یک ساله عضو تیم بزرگسالان شده و کاندیدای بازی در لیگ اروپا شد. درخشش بازیکن نوجوان محمودآبادی سبب شد تا بازی در تیم بزرگسالان و شرکت در لیگ اروپا را در آینده‌ای نزدیک تجربه کند.

این بازیکن مبین محمدزاده متولد اسفند ماه سال 1380 در روستای اهلم محمودآباد بوده که فوتبال خود را از مدرسه فوتبال مربی خود حجت رحیمی شروع کرده و خیلی زود با توجه به استعداد خوبش به تیم برتر فریدونکنار و سپس به تیم دانش این شهرستان پیوست.

این نوجوان خوش آتیه پس از درخشش در رده نونهالان به تیم متین بابل زیر نظر علی رزاق‌پور فوتبال خود را ادامه داده و در لیگ برتر نونهالان برای این تیم بازی می‌کرد که پس از آن دوباره به محمودآباد برگشته و زیر نظر علی احمدی در تیم عقاب مراحل تکمیلی رشد فوتبال خود را ادامه داد.

به گزارش فارس، مبین محمدزاده سپس در رده نوجوانان به آکادمی نوجوانان فرشاد پیوس بنام پیوس ماهان تهران پیوست و در این تیم پس از ادامه دادن فوتبال حرفه‌ای خود به همراه تیم ملی دانشجویان حدود یک ماهی زیر نظر مربیان همشهری خود حمیدرضا فرزانه و رحمان رضایی تمرین کرد که به علت استعداد بالایی که از وی بروز کرد به پیشنهاد حمید فرزانه راهی تیم نوجوانان یاسامال جمهوری آذربایجان شد.

این بازیکن محمودآبادی با درخشش خیره کننده در تیم نوجوانان در لیگ کشور آذربایجان با توجه به جثه بزرگ و اندام ورزشکاری خوب  و استعداد در تکنیک فوتبال نظر سرمربی تیم بزرگسالان تیم یاسامال را جلب کرده و با عقد قراردادی یک ساله به این تیم پیوست و لازم به ذکر است که تیم یاسامال قرار هست در لیگ اروپا شرکت کند که با حضور مبین محمدزاده امیدواریم که این بازیکن با استعداد محمودآبادی در لیگ اروپا هم خوش بدرخشد تا بتواند به تیم‌های بزرگ‌تر و معروف‌تری در اروپا منتقل شود.