صحبت های ضد و نقیض مسئولان در ماجرای دربی مازندران

رئیس هیات فوتبال استان مازندران گفت: مصوبه شورای تامین شهرستان بابل در بازی خونه به خونه و نساجی مازندران اجرایی نشد و آن حوادث بعد از بازی رخ داد. غلامرضا بهروان در مورد اتفاقات رخ داده در بازی خونه به خونه و نساجی و آوردن اسب به میدان در بین دو نیمه گفت: متاسفانه برخی […]

رئیس هیات فوتبال استان مازندران گفت: مصوبه شورای تامین شهرستان بابل در بازی خونه به خونه و نساجی مازندران اجرایی نشد و آن حوادث بعد از بازی رخ داد.

غلامرضا بهروان در مورد اتفاقات رخ داده در بازی خونه به خونه و نساجی و آوردن اسب به میدان در بین دو نیمه گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها و بخصوص برنامه فوتبال یک در این زمینه انصاف را رعایت نکردند و مسایلی بیان کردند که با حقیقت همخوانی نداشت. برخی می‌گویند چرا بهروان در ورزشگاه نبوده است؟ من در تمامی جلسه‌های قبل از بازی حضور داشتم و حتی در جلسه با لیدرها هم شرکت کردم ضمن اینکه نایب رئیس هیات فوتبال استان نیز در ورزشگاه حضور داشته است. آیا همه مسابقات را روسای هیات های فوتبال به ورزشگاه می‌روند؟ در مورد حضور اسب در ورزشگاه هم باید بگویم که آقای فغانی نماینده فدراسیون و سازمان لیگ و همچنین ناظر ویژه بازی در جلسه هماهنگی بازی در جریان حضور اسب در ورزشگاه قرار گرفته بودند. قرار بود که به مناسبت ایام دهه فجر اسب به کنار زمین بیاید و در پیست دور زمین حاضر شود. به گزارش مازندلیگ ، وی افزود: می‌توانید بپرسید تا بدانید کلید درهای ورزشگاه در روز بازی دست چه ارگانی بود؟ کلیدها دست مسئولان انتظامی ورزشگاه بود. چرا برخی که جرات ندارند حقایق را بگویند همه کاسه و کوزه‌ها را سر من می‌شکنند؟ بله من آن روز در ورزشگاه نبودم اما نایب رئیس هیات آقای خلردی و آقای دلاوری در ورزشگاه حضور داشتند ضمن اینکه من در تمامی نشست های قبل  از بازی در شهرستان بابل و حتی مرکز استان حاضر شدم. با این حال برخی رسانه ها و بخصوص برنامه فوتبال یک مطالبی را بیان کرد که باعث شد در فضای مجازی به من توهین شود. گناه من چه بود؟ آیا من مقصرم که در بیرون از ورزشگاه درگیری شده است؟

* به بهروان اطلاعات اشتباه دادند

فریبرز محمودزاده در گفت و گو با فارس در واکنش به اظهارات غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران گفت: با توجه به جلسه هماهنگی در روز چهارشنبه 18 بهمن 96 در ساعت 17 در محل اداره تربیت بدنی جناب بهروان ریاست محترم هیات فوتبال استان در این جلسه حضور نداشت حال چطور او بدون حضور اعلام می کند که آمدن اسب به ورزشگاه در بین دو نیمه بازی خونه به خونه و نساجی مازندران در جلسه هماهنگی مطرح شده بود.

وی افزود: این مساله جای تامل دارد من ناظر ویژه بازی بودم  فغانی نماینده فدراسیون که هردو موضوع هماهنگی حضور اسب ها در بین دو نیمه در ورزشگاه را تکذیب می کنیم و هیچ هماهنگی جهت این موضوع با ناظران و سازمان لیگ فوتبال انجام نشده بود. گفته های بهروان می تواند ناشی از ارایه اطلاعات اشتباه از سوی اعضای حاضر در جلسه به ایشان بوده است.