شناسایی و دستگیری فعالان فضاهای مجازی در حوزه نزاع و درگیری

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مازندران بر لزوم شناسایی و نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برفعالان فضاهای مجازی که از سوی سران نزاع و درگیری اداره می شود تاکید کرد. به گزارش حرف آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی موسوی در نشست تخصصی بررسی مداخلات انتظامی […]

635638238854325255

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مازندران بر لزوم شناسایی و نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برفعالان فضاهای مجازی که از سوی سران نزاع و درگیری اداره می شود تاکید کرد.

به گزارش حرف آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی موسوی در نشست تخصصی بررسی مداخلات انتظامی کاهنده جرم، گفت: آسیب شناسایی جرایم خشن، نا امن کردن محیط های آلوده، ارتقاء عملکرد نیروهای انتظامی در مواجه با نزاع، بهره گیری از دوربین های مداربسته جهت کشف جرایم خشن، بهره گیری از مشاورین حوزه های اجتماعی جهت مصالحه پرونده های مربوطه، استفاده از پاسگاه ها و پست های موقت انتظامی و شناسایی نقاط قوت و ضعف از عوامل کاهش رفتارهای خشن است.

این مقام قضایی بر لزوم هماهنگی با دستگاه های انتظامی و امنیتی تاکید کرد و افزود: اولویت ما باید بر روی نقاطی باشد که بیشترین آمار ضرب و جرح را به خود اختصاص می دهد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مازندران گفت: ضرب و جرح عمدی رتبه سوم پرونده ها در استان مازندران را دارد.

ایشان از تهیه، تولید و پخش برنامه های پیشگیرانه با موضوع خشونت خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء دانش و آگاهی های عمومی آحاد مردم جامعه در حوزه ی مسائل امنیتی و انتظامی، صدا و سیمای مرکز استان نسبت به تهیه، تولید و پخش برنامه های پیشگیرانه با موضوع خشونت به همراه نشست تخصصی با حضور کارشناسان مربوطه اقدام می کند.

حجت الاسلام و المسلین موسوی گفت: مقرر شد فضاهای مجازی فعال که از سوی سران نزاع و درگیری اداره می شود توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شناسایی، نظارت و در صورت امکان مسدود شود