شرایط مهیا شود، تمرینات را به قائمشهر منتقل می کنیم

صنیعی فر معتقد است؛ نساجی باشگاهی ریشه دار است که در زندگی روزمره مردم قائمشهر ریشه دوانده و اعتقاد دارد هیچکس حتی اگر بخواهد هم نمی تواند به این موضوع که این باشگاه را از استان مازندران و شهرستان قائمشهر خارج کند، بیاندیشد. به گزارش مازندلیگ ، اشتباه یکی از سایت های ورزشی کشور مبنی […]

صنیعی فر معتقد است؛ نساجی باشگاهی ریشه دار است که در زندگی روزمره مردم قائمشهر ریشه دوانده و اعتقاد دارد هیچکس حتی اگر بخواهد هم نمی تواند به این موضوع که این باشگاه را از استان مازندران و شهرستان قائمشهر خارج کند، بیاندیشد.

به گزارش مازندلیگ ، اشتباه یکی از سایت های ورزشی کشور مبنی بر استفاده از پسوند تهران برای نساجی، موجب دلخوری هواداران این تیم شده و این موضوع تا جایی پیش رفت که حتی عده ای در فضای مجازی این اشتباه را یک حرکت از پیش طراحی شده از سوی مدیران و مالکان باشگاه برای خارج کردن نساجی از قائمشهر قلمداد کرده اند. به همین دلیل با فرهاد صنیعی فر، یکی از مالکان باشگاه نساجی تماس گرفتیم تا موضع ایشان را نسبت به این موضوع جویا شویم.

فرهاد صنیعی فر، یکی از مالکان باشگاه نساجی مازندران در مورد استفاده یکی از سایت های ورزشی کشور از پسوند تهران برای نساجی به سایت رسمی باشگاه گفت: در ابتدا باید بگویم که به هواداران نساجی حق می دهم که از این موضوع دلخور شده باشند زیرا در همین مدتی که در باشگاه حضور دارم، متوجه حساسیت مردم به این قبیل شایعات شده و به خوبی دریافته ام که نساجی همه چیز مردم قائمشهر و استان مازندران است و آنها در این باره با هیچکس شوخی ندارند. در ثانی اگر هواداران این مطلب منتشر شده را تا پایان مطالعه می کردند، به سادگی متوجه اشتباهی که رخ داده می شدند زیرا در متن خبر بارها از نساجی با پسوند مازندران استفاده شده است.

یکی از مالکان باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: نساجی، باشگاهی ریشه دار است که در زندگی روزمره مردم قائمشهر ریشه دوانده و اعتقاد دارم هیچکس حتی اگر بخواهد هم نمی تواند به این موضوع که این باشگاه را از استان مازندران و شهرستان قائمشهر خارج کند، بیاندیشد.

صنیعی فر در مورد انتقال تمرینات نساجی مازندران به تهران گفت: ما امسال تمام عزم خود را جزم کرده ایم تا با فراهم کردن تمامی امکاناتی که یک تیم برای صعود به آن نیاز دارد، آرزوی 24 ساله هواداران را برآورده سازیم و در این راه فعلا تصمیم گرفته ایم که تمرینات را در تهران پیگیری کنیم تا کمی از حواشی ابتدای فصل که در سال های گذشته برای تیم رخ داده و از طریق هواداران واقعی نساجی به گوش ما رسیده کاسته شود ولی هر روز امکان دارد با بررسی شرایط، تمرینات را به قائمشهر منتقل کنیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه در قرارداد هیچ مربی یا بازیکنی قید نشده که همه تمرینات در تهران برگزار می شود، افزود: فعلا تمرینات در تهران برگزار می شود و هر زمان که احساس کنیم شرایط برای انتقال تمرینات به قائمشهر مهیا است، این کار را انجام خواهیم داد.

فرهاد صنیعی فر، یکی از مالکان باشگاه نساجی مازندران در مورد جذب بازیکنان گفت: تا به امروز آقای امیری بازیکنان خوبی را جذب کرده و از همین جا به هواداران این نوید را می دهم که در چند روز آینده بازیکنانی به جمع ما اضافه خواهند شد که از بهترین های پست خود در چند سال اخیر بوده اند و بسیاری از باشگاه ها آرزوی به خدمت گرفتن آنها را دارند ولی برای رسیدن به خواسته هایمان، تنها از هواداران انتظار داریم که ضمن اعتماد به ما کمی صبور باشند.