شرایط تخصیص سهمیه کاغذ نشریات در مازندران اعلام شد

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل ارشاد مازندران اعلام کرد: تخصیص سهمیه کاغذ به نشریات به دو شیوه از طریق شرکت های معرفی شده امکان پذیر است، و نشریات در صورت تایید هر کدام از شرایط می توانند نسبت به ارایه درخواست کاغذ اقدام کنند. به گزارش حرف آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره […]

paper-on-stone-article

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل ارشاد مازندران اعلام کرد: تخصیص سهمیه کاغذ به نشریات به دو شیوه از طریق شرکت های معرفی شده امکان پذیر است، و نشریات در صورت تایید هر کدام از شرایط می توانند نسبت به ارایه درخواست کاغذ اقدام کنند.

به گزارش حرف آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباس زارع گفت: شیوه نخست از طریق تعاونی مطبوعات کشور است که کاغذ های تخصیصی تا سقف ٥ تن به مبلغ هر کیلو ٤٦/٧٥٠ ریال ٤٥ گرمی و کاهی مازندران بصورت رول می باشد و عضویت در تعاونی مطبوعات کشور، از شرایط لازم تخصیص سهمیه کاغذ است.

زارع افزود: درخواست مکتوب مهمور به مهر نشریه و امضای صاحب امتیاز یا مدیر مسوول نشریه، عکس صاحبامتیار یا مدیر مسوول نشریه دو قطع ٣*٤ ، کپی پروانه انتشار، کپی کارت ملی( پشت و رو)، کپی کارت صاحب امتیازی یا مدیر مسوولی، کپی شناسنامه، دو نسخه از آخرین شماره نشریه، فیش واریزی به مبلغ ٢ میلیون ریال(دویست هزار تومان) به شماره ٦٠٣٧٦٩١٦٧٢٦٠٠٣٧٦ به نام مجید اهورامهر، مدارک مورد نیاز جهت عضویت در تعاونی مطبوعات کشور است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان تاکید کرد: درخواست تخصیص کاغذ از نشریه بدون واسطه و عدم ضرورت مکاتبه اداره کل با تعاونی به نشانی: تهران، میدان هفت تیر، روبروی مسجد الجواد، کوچه پشت مشهدی، پلاک ٣ واحد ٥ کد پستی ١٥٨٩٨١٥٥٣١ انجام می شود.

وی بیان کرد: شیوه بعدی تخصیص سهمیه کاغذ به نشریات از طریق شرکت ارمغان گستر است که کاغذ های تخصیصی تا سقف ٥ تن به مبلغ هر کیلو علی الحساب  ٥١/٥٠٠ ریال ٤٥ گرمی و کاهی روسی بصورت رول می باشد. در این شیوه نشریات درخواست مکتوب خود را با ذکر شماره مجوز انتشار به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارائه کنند.

شایان ذکر است: نشریات در صورت نیاز می توانند با شماره تماس: ( ٤ – ٠٢١٨٨٩٤٥٩٢٢ داخلی ١٠٤) شرکت ارمغان گستر و ( شماره تماس: (٠٢١٨٨٨٦٠٩٤٠)  تعاونی مطبوعات کشور تماس حاصل نمایند.