شاخ تایلند هم شکست!

تیم ملی والیبال ایران با شکست تایلند به دومین برد خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا رسید. تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابتهای قهرمانی آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر با اقتدار از سد حریف گذشت. نتایج ست شماری؛ست نخست: ۲۵ بر […]

تایلند هم برابر والیبالیست‌های ایران مغلوب شد/ جدال با یک ایرانی

تیم ملی والیبال ایران با شکست تایلند به دومین برد خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا رسید.

تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابتهای قهرمانی آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر با اقتدار از سد حریف گذشت.

نتایج ست شماری؛
ست نخست: ۲۵ بر ۱۷ به سود تیم ملی والیبال ایران
ست دوم: ۲۵ بر ۱۲ به سود تیم ملی والیبال ایران
ست سوم: ۲۵ بر ۱۸ به سود تیم ملی والیبال ایران

ملی پوشان ایران که با هدایت بهروز عطایی در این مسابقات شرکت کرده اند، از ساعت ۵ بامداد فردا سه شنبه در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی مقابل تیم پاکستان صف آرایی خواهند کرد. رحمان محمدی راد مربی ایرانی هدایت پاکستان را بر عهده دارد و هر دو بازی خود را نیز مانند ایران با پیروزی پشت سر گذاشته است.

رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از روز ۲۱ شهریور با حضور ۱۶ تیم برتر قاره آسیا در چهار گروه چهار تیمی به میزبانی ژاپن آغاز شده و تا ۲۸ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران در سال‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۹ عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرده است و این بار با هدایت مربی ایرانی به دنبال چهارمین قهرمانی در قاره کهن است.