سیدجلال حسینی پرسپولیسی شد

حرف آنلاین: قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: شک نکنید سیدجلال حسینی فصل آینده در تیم فوتبال پرسپولیس بازی خواهد کرد. محمدحسین نژادفلاح پس از جلسه 2 ساعته خود با سیدجلال حسینی اظهار داشت: مذاکرات خوبی با او انجام دادیم وهیچ چیزی مانع این نمی‌شود که سیدجلال به پرسپولیس نیاید زیرا او دل و روح و روانش […]

حرف آنلاین: قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: شک نکنید سیدجلال حسینی فصل آینده در تیم فوتبال پرسپولیس بازی خواهد کرد.

محمدحسین نژادفلاح پس از جلسه 2 ساعته خود با سیدجلال حسینی اظهار داشت: مذاکرات خوبی با او انجام دادیم وهیچ چیزی مانع این نمی‌شود که سیدجلال به پرسپولیس نیاید زیرا او دل و روح و روانش با پرسپلولیس است. شک نکنید او در فصل آینده در پرسپولیس بازی خواهد کرد.
وی در مورد اینکه آیا در خصوص مشکل مالیاتی او هم صحبتی شد یا خیر،‌گفت: مشکل مالیاتی سیدجلال به باشگاه دیگری مربوط می‌شود. حسینی متعلق به پرسپولیس است و خانه اول و آخر او خواهد بود. به همین دلیل هم از او خواهش کردم تا از نزدیک با یکدیگر صحبت‌هایی داشته باشیم. هواداران پرسپولیس انتظار داشتند او زودتر از اینها به این تیم بیاید.
قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس یادآور شد: قسمت اعظم جلسه ما مربوط به خود سیدجلال نبود زیرا فکر می‌کنم او آنقدر بزرگ است که نیازی به این نیست که نسبت به قرارداد با او صحبت کنیم. سیدجلال قبلا در پرسپولیس بازی کرده و شرایط را می‌داند. ما هم سعی می‌کنیم با قدرت فصل آینده را آغاز کنیم و تیم قدرتمندی ببندیم و برای این موضوع باید سیدجلال یکی از اولین‌ها باشد که به تیم اضافه شود.
نژادفلاح تصریح کرد: هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد. امیدوارم پاقدم حسینی که همواره در هر تیمی بوده توانسته آن را به قهرمانی برساند برای پرسپولیس هم خوش‌یمن باشد. من اولین فرد را که با او مذاکره کردم سیدجلال بود زیرا هم کسوت او و هم بزرگی وی باعث شد چنین تصمیمی بگیرم.
وی در مورد اینکه چه زمانی با سیدجلال قرارداد امضا شد، گفت: هفته آینده امیدوارم قرارداد با او را امضا کنیم.
قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه رقم قرارداد سیدجلال با پرسپولیس چقدر است، گفت: من قرارداد سفید با او امضا می‌کنم. سیدجلال هم قرارداد سفید با من امضا خواهد کرد. مسائل مالی مانعی برای حضور سیدجلال حسینی در پرسپولیس نخواهد بود. ما این اعتماد را به هم داریم که قرارداد سفید مقابل هم بگذاریم و امضا کنیم. کدام بازیکن بزرگتر از سیدجلال که به پرسپولیس بیاید.
وی ادامه داد: سیدجلال به پرسپولیس احساس تعلق می‌کند و حرفه‌ای است و شرایط را می‌سنجد و می‌داند چقدر حضورش در پرسپولیس هواداران را خوشحال می‌کند. هواداران زیادی مطالبه آوردن سیدجلال را به پرسپولیس داشتند و دل‌های بزرگی دعا کردند تا سیدجلال به پرسپولیس بیاید.
نژادفلاح در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شما با بمب بزرگی نقل و انتقالات زیادی را شروع کردید و بعد از این چه خواهید کرد، گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است من به هواداران قول دادم که تیم را برای قهرمانی ببندم حتی اگر یک روز هم در پرسپولیس باشم کارم را انجام می‌دهم. متاسفانه پرسپولیس در این چند سال قهرمان نشده و تا نائب‌ قهرمانی پیش رفتیم اما به قهرمانی نرسیدیم. من به هواداران اطمینان می‌دهم و ان‌شاءالله که پرسپولیس که فصل آینده قهرمان می‌شود.
قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در مورد مدت قرارداد سیدجلال حسینی با این باشگاه گفت: من از سیدجلال حسینی خواهش کردم که فوتبالش را در پرسپولیس تمام کند و او این حق را ندارد که بعد از پرسپولیس به تیم دیگری برود و فوتبالش را با پرسپولیس تمام خواهد کرد.
وی در مورد اینکه فکر می‌کردید رفتار سیدجلال خوب باشد، گفت: من همیشه در طول تاریخ فوتبال رفتار سیدجلال حسینی را با علاقمندی دنبال می‌کردم. سیدجلال یکی از بازیکنان بزرگ است و هرگز از رفتار خوبش غافلگیر نشدم. سیدجلال پرسپولیس را به خاطر دل هواداران انتخاب کرد من دوست داشتم نکاتی را به سیدجلال بگویم و به سیدجلال هم نکات زیادی بشنوم. سیدجلال پرسپولیس را دوست دارد. شرایط برای حضور پرسپولیس سخت نبود و آسان بود.
وی ادامه داد:‌ در جلسه 2 ساعته ما فقط دقایقی به موضوع خود سیدجلال اختصاص داشت. 2 تا 4 دقیقه به مسئله خود سیدجلال پرداختیم و او به من اختیار تام داد که قرارداد را امضا کنم. بقیه دقایق جلسه مربوط به مشورت‌هایی بود که من از سیدجلال گرفتم ونکاتی را به او گفتم. البته خود سیدجلال بازیکن حرفه‌ای است و از من هم تعلق خاطر بیشتری به پرسپولیس دارد و برای پرسپولیس هم بیشتر از من زحمت کشیده اما دوست داشتم نکاتی را سیدجلال از من بشنود و من هم از سیدجلال نکاتی را بشنوم. سیدجلال آدم صاحب تحلیلی است و در رفتارش استراتژی دارد و او بازیکن بزرگی است.
وی در پایان گفت: با حضور سیدجلال حسینی بازیکنان بزرگ دیگر هم به حضور در پرسپولیس ترغیب می‌شوند. به طور مثال چون که صد آید 99 هم پیش ماست. این عملکرد قوی در ابتدای کار نشان می‌دهد که ما قصد داریم تیمی برای قهرمانی ببندیم و خیال هواداران آسوده خاطر می‌شوند./فارس