سه مازندرانی عضو کمیسیون ورزشکاران شدند

نخستین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران برگزار شد و اعضای این کمیسیون مشخص شدند. به گزارش مازندلیگ، انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در این انتخابات که 50 نفر نامزد شده بودند، 125 نفر از مجموع 432 نفر، رای دادند.در حالی 15 نفر نهایی از کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو، شمشیربازی، کاراته، بسکتبال، تیراندازی، جودو و اسکی انتخاب […]

نخستین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران برگزار شد و اعضای این کمیسیون مشخص شدند.

به گزارش مازندلیگ، انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در این انتخابات که 50 نفر نامزد شده بودند، 125 نفر از مجموع 432 نفر، رای دادند.در حالی 15 نفر نهایی از کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو، شمشیربازی، کاراته، بسکتبال، تیراندازی، جودو و اسکی انتخاب شدندکه سه ورزشکار مازندرانی موفق به حضور کمیسیون ورزشکاران شدند.

کمیل قاسمی، قاسم رضایی و مجتبی عابدینی سه ورزشکار مازندرانی هستند که در رای گیری امروز جواز حضور در کمیسیون ورزشکاران را کسب کردند.

اسامی منتخبین به شرح زیر است:

١. حمید سوریان با 97 رأی٢. هادی ساعی با 73 رأی٣. کمیل قاسمی با 71 رأی٤. مجتبی عابدینی با 70 رأی٥. کیانوش رستمی با 68 رأی٦. سعید حسنی پور با 67 رأی٧. قاسم رضایی با 61 رأی٨. کیمیا علیزاده با 60 رأی٩. حمیدرضا قلی پور با 58 رأی10. یوسف کرمی با 57 رأی١١. مهدی کامرانی با 57 رأی١٢. زهرا نعمتی با 48 رأی١٣. الهه احمدی با 48 رأی١٤. آرش میراسماعیلی با 42 رأی١٥. علیداد ساوه شمشکی با 19 رأی

12 نفر از 15 منتخب کمیسیون از لیست «ایران قهرمان»هستند که به نظر می‌رسد، رئیس کمیسون و 6 نفر حاضر در انتخابات کمیته ملی المپیک از این ائتلاف هستند.